Fandom

Monster High Wiki

Clawdia Wolf

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Clawdia Wolf • Galeria 
Cytat1.png To jest William Shokspear. Był najsłynniejszym dramaturgiem na świecie. Już od czterech stuleci jest inspiracją dla aktorów, reżyserów i pisarzy, takich jak ja. Cytat2.png
Clawdia w filmie „Strach, kamera, akcja!
Clawdia Wolf
ClawdiaWolf Skullette.jpg
Clawdia.jpg
Wiek: 19
Zabójczy Styl: Plemienne motywy. Uwielbiam łączyć ze sobą etniczne nadruki ze stylem grzecznej uczennicy, a ponieważ Londstrach to nieśmiertelne centrum upiornej mody oraz historii literatury, zarówno mój mózg, jak i moja garderoba czerpią korzyści. Parafrazując Straszekspira: „być albo nie być potworem – oto jest pytanie”.
Ulubione zajęcie: Pisanie! Piszę każdego dnia, ponieważ nie można nazywać siebie pisarzem, jeśli nie pracujesz nad tekstami codziennie. Marzę, aby kiedyś zostać scenastraszystką w Hollyduch!
Zwierzak: Wertowałam wszystkie moje literackie odniesienia, starając się zdecydować, jakiego zwierzaka powinnam sobie sprawić... Może albatrosa... Och, albo kruka...
Najbardziej irytująca rzecz: Gdy ktoś chce pożyczyć moje pióro. Mówię zupełnie poważnie. Mam to pióro od zawsze, jestem z nim bardzo związana i nigdy nikomu go nie pożyczam. Pisze się nim wprost idealnie. Bez niego nie jestem w stanie tworzyć.
Upiorna wada: Zawsze, gdy myślę lub się denerwuję – gryzę. Ołówki, długopisy, spinacze do papieru, gumki... nawet krawędź mojego iTrumniaka. Jednego roku Clawdeen zabrała mnie na manicure z okazji urodzin, ale w drodze do domu przyszedł mi do głowy pomysł na opowiadanie i mówiąc krótko, młodsza siostrzyczka nie była zadowolona z tego, co później zostało z moich paznokci.
Ulubione jedzenie: Uwielbiam soczyste kiełbaski z purée, krwistą wołowinę oraz tradycyjną rybkę z frytkami. Lubię również zapiekankę pasterską... ale bez wełny.
Ulubiony przedmiot: Filozofia struktury scenariuszy. Brzmi nudno, ale jest to upiornie fajne! Dostajemy do czytania wszystkie najsłynniejsze scenariusze i dowiadujemy się, jak mistrzowie kształcili swoje rzemiosło.
Nielubiany przedmiot: Sztuka. Potrafię zapisywać moje pomysły, ale kompletnie nie umiem ich rysować! Preferuję rysować obrazki ze słowami.
Ulubiony kolor: Czerwony
Przyjaciele: Moi bracia i siostry.
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Clawdii Wolf

Clawdia Wolf – córka wilkołaka. Ma 19 lat. Jest także starszą siostrą Clawda, Clawdeen i Howleen. Zadebiutowała w filmie Strach, kamera, akcja!. Obecnie studiuje pisarstwo na uniwersytecie w Londoomie. Dziewczyna pragnie zostać pisarką. Pierwszym jej krokiem na tej ścieżce kariery jest staż u jednej ze znanych scenarzystek w Hauntlywood.

Osobowość

Clawdia jest wilkołaczycą o wielkim poczuciu humoru. Znana jest również z tego, że potrafi ożywić każde miejsce, w którym się pojawi. Clawdia uwielbia pisać. Robi swoje notatki gdziekolwiek jest i nie zważając na to, kto znajduje się w jej pobliżu. Nic dziwnego, że pracuje jako scenarzystka.

Wygląd

Clawdia jest dziewczyną o brązowej skórze. Jest ona znacznie ciemniejsza w porównaniu z resztą rodzeństwa. Włosy dziewczyny są w kolorze blond. Są one lekko pokręcone, a co więcej - sięgają bioder Clawdii. Oczy dziewczyny są żółte, a na jej nosie widnieją okulary w okrągłych, czarnych oprawkach. Clawdia jest znacznie wyższa od innych postaci.

Klasyczny potwór

Wilkołak.JPG

Wilkołak - w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka. Pierwotnie wilkołakiem był czarownik, zwany Nurem lub Neurem (co ze starosłowiańskiego oznacza złego człowieka), który za sprawą magicznego noża i rytuału mógł przemienić siebie lub kogoś w wielkiego wilka.

Zdolności

  • Super węch - Clawdia prawdopodobnie jak inne wilkołaki posiada mocno wyczulony zmysł węchu.

Umiejętności

  • Scenopisarstwo - Clawdia jest urodzoną scenarzystką. Jej talent do pisania opowiadań był na tyle imponujący, że pomagała Scary Stone w pisaniu scenariusza filmowego (Strach, kamera, akcja!).

Relacje

Rodzina

Clawdia jest córką wilkołaka. Jest ona również najstarszym dzieckiem w domu Wolfów. Dotychczas myślano, że to Clawd jest najstarszy, ale później okazuje się, że jest on jedynie najstarszym mieszkającym w domu członkiem rodzeństwa. Clawdia ma również dwie młodsze siostry - Clawdeen i Howleen.

Clawdia obecnie nie mieszka ze swoją rodziną. W chwili obecnej, dziewczyna studiuje na Londoomie.

Przyjaciele

Clawdia utrzymuje, że jej najlepszymi przyjaciółmi są jej bracia i siostry, między innymi Clawdeen Wolf, Howleen Wolf i Clawd Wolf. Co więcej, Honey Swamp uważa dziewczynę za swoją przyjaciółkę.

Miłość

Nie wiadomo nic o relacjach miłosnych Clawdii.

Zwierzak

Clawdia nie jest posiadaczką jakiegoś zwierzaka. Mimo tego, dziewczyna wciąż szuka odpowiedniego. Można zauważyć, że szuka wśród ptaków, zważywszy na to, że w jej bio znajduje się informacja, że interesowałoby ją posiadanie albatrosa lub kruka. Co więcej, Clawdia przy wyborze stara się kierować literackimi referencjami.

Lalki

Frights, Camera, Action!

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii szyję Clawdii zdobi złoty naszyjnik z czarnym oczkiem. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę ze złotymi, pionowymi oraz poziomymi zdobieniami, ułożonymi w flagę Wielkiej Brytanii oraz czerwony żakiet z czarnymi obszyciami wokół kołnierza i guzikami. Na prawym nadgarstku lalki widnieje czarna bransoletka z ćwiekami tego samego koloru. Na nogach Clawdii znajdują się żółte buty wiązane przed kostką oraz czerwone podkolanówki. Do lalki dołączony jest czerwony ICoffin oraz pamiętnik.

Pack of Trouble

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Pack of Trouble'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX41

W tej serii włosy Clawdii są proste i związane w koński ogon, którego końce sięgają bioder dziewczyny. Na jej nosie widnieją okulary w prostokątnych, czarnych oprawkach. Lalka ubrana jest w białą koszulę bez rękawów, ozdobioną różowym wzorkiem przedstawiającym dwie skrzyżowane kości. Na niej widnieje długi, sięgający ud sweter, z rękawami sięgającymi łokci, który został ozdobiony czarnymi, poziomymi paskami. Na lewym nadgarstku Clawdii widnieje złota bransoletka. Dziewczyna ma także na sobie czerwone szorty-pumpy, przepasane błękitnym paskiem. Buty Clawdii są kremowe, na wysokim obcasie, sięgające kostek oraz ozdobione ćwiekami.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w czteropaku z Howleen Wolf, Clawdem Wolf oraz Clawdeen Wolf.

Meta timeline

  • maj 2013: Clawdia zostaje wspomniana w pamiętniku Twyli.
  • 20 lipca 2013: Lalka Clawdii pojawia się na San Diego Comic-Con International.
  • 20 lipca 2012: "Oficjalny art" Clawdii zostaje ujawniony.
  • listopad 2013: Pierwsza lalka Clawdii zostaje wydana w ramach serii Frights, Camera, Action!.
  • listopad 2013: Wpisy z pamiętnika Clawdii zostają ujawnione.
  • 27 listopada 2013: Pełny art Clawdii zostaje ujawniony.
  • 20 lutego 2014: Clawdia debiutuje w odcinku Opowieści ze skryptów.
  • 11 marca 2014: Clawdia zalicza swój debiut filmowy w filmie Strach, kamera, akcja!.
  • 3 kwietnia 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Clawdii Wolf.

Ciekawostki

  • Clawdia studiuje pisarstwo.
  • Mieszka w Londoomie.
  • Imię wilkołaczki to hybryda angielskiego słowa "Claw" (pl. pazur) i imienia Claudia.
  • Nazwisko pochodzi z angielskiego i oznacza "wilk".
Postacie z serii Monster High

Więcej w Fandom

Losowa wiki