FANDOM

Crest
Crest

 Clawdeen Wolf • Lalki • Galeria 
Cytat1 Weź mój portfel, moje książki, moje kolczyki, laptop, telefon, torebkę i moje bransoletki... Cytat2
Clawdeen w odcinku „Sierść będzie fruwać
Clawdeen Wolf
SkulletteClawdeen
Clawdeen Wolf2
Wiek: 15 lat.
Moja BUU-unikalna cecha: Tworzę! Uwielbiam projektowanie mody, fryzur i makijażu. Wyrażam w ten sposób to, co kryje się w moim wnętrzu.
Zabójczy Styl: Jestem zaciętą wyznawczynią mody i hołduję zasadzie: bez głupich żartów. Jestem również wspaniała, działam onieśmielająco i jestem absolutnie lojalna w stosunku do moich przyjaciół.
Ulubione zajęcie: Zakupy i flirtowanie z chłopcami!
Zwierzak: Crescent, to przerażająco uroczy mały kociak, tak samo puchaty, jak i ja.
Najbardziej irytująca rzecz: Nie znoszę tego, że w szkole jest ciągle tak wiele moich braci i sióstr. Są irytujący, żenujący, i świetnie wiedzą, jak mnie wyprowadzić z równowagi.
Upiorna wada: Moje włosy można by pokazywać w reklamie szamponu, a to tylko mowa o tym, co rośnie na moich nogach. Depilacja i golenie to zdecydowanie praca na pełny etat, ale to niska cena, jaką płacę za bycie straszliwie fantastyczną.
Ulubione jedzenie: Befsztyk... krwisty.
Ulubiony przedmiot: Ekonomia. Pewnego dnia będę właścicielką własnego imperium mody, dlatego chcę wiedzieć tyle o biznesie, ile wiem o modzie.
Nielubiany przedmiot: W-F. Jedynym powodem jest to, że nie pozwalają grać mi w moich koturnach.
Ulubiony kolor: Złoty. To jedyna kwestia w której zgadzam się z Cleo de Nile.
Przyjaciele: Draculaura i Frankie Stein
Dolldiaryicon Pamiętniki Clawdeen Wolf

Clawdeen Wolf to 15-letnia córka wilkołaka. Dziewczyna jest zaciętą znawczynią mody. W przyszłości pragnie zostać znaną projektantką, której imię będzie znał każdy. Stara się wyróżniać z tłumu. Clawdeen ma liczne rodzeństwo, między innymi brata Clawda, oraz dwie siostry - młodszą Howleen i starszą Clawdię.

Osobowość

Clawdeen to pewna siebie, energiczna i dzika dziewczyna. Według jej przyjaciółek, w czasie pełni lub po zobaczeniu przedmiotu podobnego do księżyca, na przykład reflektora, zachowuje się ona podejrzanie. Mimo to, Clawdeen często wykorzystuje to na swoją korzyść. Dziewczyna jest również bardzo lojalna wobec swoich przyjaciół i szybko się złości, kiedy ktoś kwestionuje tę cechę. Pochodząc z dużej rodziny jest ona często zdana na samą siebie, jednak wie, że zawsze może liczyć na swoich bliskich. Clawdeen jest wielką miłośniczką mody. Prowadzi nawet bloga na ten temat.

Wygląd

Clawdeen jest dziewczyną o wysportowanej sylwetce. Ma ona jasnobrązową sierść. Jej włosy są kręcone i mają odcień ciemnego brązu. Clawdeen często z nimi eksperymentuje. Ponadto rosną one bardzo szybko. Brwi dziewczyny mają ten sam kolor, natomiast jej oczy są złote. Z ust Clawdeen wystają dwa kły, a jej dłonie wyposażone są w ostre szpony.

Klasyczny potwór

Wilkołak

Wilkołak - w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka. Pierwotnie wilkołakiem był czarownik, zwany Nurem lub Neurem (co ze starosłowiańskiego oznacza złego człowieka), który za sprawą magicznego noża i rytuału mógł przemienić siebie lub kogoś w wielkiego wilka.

Zdolności

  • Super węch - Clawdeen ma mocno wyczulony zmysł węchu. Widać to m.in.: w odcinku Desperackie godziny gdzie wśród tysięcy balonów znalazła ten wypełniony śmierdzącą niespodzianką.
  • Wpływ pełni księżyca - Clawdeen podczas pełni księżyca lub wśród podobnych źródeł światła dostaje zastrzyku energii i zachowuje się nieco dziko.
  • Wilcze zachowanie - Clawdeen będąc człowiekiem-wilkiem, może wyć do księżyca, szybko biegać i ogólnie zachowywać się jak wilk lub pies.
  • Transformacja - Od 2016 roku Clawdeen wykazuje nową zdolność w postaci przemiany w wilka. Potrafi przyjmować formę zwierzęcą, a później humanoidalną kiedy tylko chce.

Umiejętności

  • Projektowanie - Clawdeen jest zdolną projektantką i cechuje ją niezwykłe wyczucie stylu. Potrafi wymyślić stroje na najróżniejsze okazje np.: w filmie Upioryż: miasto strachu tworzy całą kolekcję dla swoich Straszyciółek i na pokaz mody w Upioryżu.
  • Make-up - W serii Scare & Make-up ujawnia się, że posiada umiejętności charakteryzatorskie.
  • Sport - W odcinku Zawody z pazurem Clawdeen ujawnia, że umie grać w baseball.

Relacje

Rodzina

Clawdeen jest córką wilkołaka. Dziewczyna ma liczne rodzeństwo; znanymi członkami jej rodziny są: matka Harriet, starsze rodzeństwo Clawda i Clawdii oraz młodsze – Howleen, Pawla, Barker (brat), Weredith i nieznana z imienia młodsza siostrzyczka.

W serii książek Monster High jej rodzice prowadzą bed & breakfast. W pierwszym rozdziale O wilku mowa... przedstawiono całą rodzinę Clawdeen (pieciu braci i siostrę): Clawd jest jedynym starszym od niej z rodzeństwa. Następnie są bracia Howlmilton, trojaczki Howldon, Howlston i Howleen (jedyna siostra). Najmłodszym z rodzeństwa jest 13-letni Clawnor. Ich matka ma na imię Harriet, a ojciec Clawrk.

Clawdeen mieszka ze swoją rodziną w dużym domu. Przechodniom zawsze wydaje się, że dzieje się w nim jakiś dramat. Można by pomyśleć, że rodzina nie lubi się nawzajem, ale tak naprawdę uważają się za jedność. Są też gotowi do podjęcia walki o wszystkich.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami Clawdeen są Frankie Stein oraz Draculaura. Przyjaciółkami dziewczyny są także Lagoona Blue, Ghoulia Yelps, Abbey Bominable oraz Cleo de Nile, mimo że z tą ostatnią początkowo nie miała dobrych (czy choćby poprawnych) relacji.

Clawdeen utrzymuje również dobry kontakt z Jinafire Long, Skelitą Calaveras, Wydowną Spider, Garrottem du Roque oraz Howleen Wolf, pomimo tego, że często się sprzeczają.

Miłość

Clawdeen nie ma stałych obiektów. Woli flirtować z wieloma potworami.

Crescent Sticker

Zwierzątko

Crescent – (z ang. półksiężyc) To fioletowa kotka. Ma żółte oczy i ogon z sercem na końcu. Jest tak samo puchaty jak jego właścicielka. Clawdeen w książce nie posiada zwierzaka.

Meta Timeline

  • 23 października 2007: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Howleen Wolf, który początkowo miał należeć do Clawdeen.
  • 11 lipca 2008: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Clawdeen Wolf.
  • 5 maja 2010: Profil Clawdeen zostaje opublikowany na nowo powstałej oficjalnej stronie Monster High.
  • 5 maja 2010: "Oficjalny art" Clawdeen zostaje ujawniony.
  • 5 maja 2010: Clawdeen pojawia się w pierwszej reklamie Monster High.
  • 5 maja 2010: Clawdeen pojawia się w webisodzie Zjemwas Brothers.
  • początek lipca 2010: Pluszowa lalka Clawdeen zostaje wydana.
  • początek lipca 2010: pierwsza lalka Clawdeen zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • początek lipca 2010: pamiętnik Clawdeen zostaje ujawniony.
  • 1 września 2010: Clawdeen pojawia się w książce Monster High.
  • 12 lutego 2012: Clawdeen zalicza swój debiut 3D w filmie Upiorna siła miłości.
  • 5 września 2012: Clawdeen debiutuje w serii książek Przyjaciółki na zabój w książce o tej samej nazwie.
  • 22 października 2014: Clawdeen debiutuje w anime Monster High w odcinku Najlepsze życie Monster High!.

Ciekawostki

  • Według książki jej urodziny przypadają 30 października.
  • Ma brązową sierść - to znaczy, że jest wilkołakiem alfa.
  • Jej imię jest zbitką słowa "Claw" (pl. pazur) oraz zniekształconą formą imienia Claudine (pl. Klaudyna).
  • Nazwisko przetłumaczone z języka angielskiego oznacza "wilk".
  • Jej pełne imię i nazwisko to Clawdeen Lucie Wolf.
  • Potrafi odczytywać godzinę z księżyca.
  • Choć na wszystkich artach Clawdeen ma postrzępione uszy to zarówno lalki jak i jej postać w filmie mają je bez najmniejszej skazy.
  • Od 2016 roku poza nowym modelem twarzy lalki Clawdeen mają tłoczone futro przy kostkach i nadgarstkach.
  • W 2017 roku w linii 'Monster Family' przedstawiono inne rodzeństwo Clawdeen: siostry Pawlę i Weredith oraz brata Barkera.
Postacie z serii Monster High