Fandom

Monster High Wiki

Classroom

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Classroom - linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, ubrane są na poszczególne zajęcia szkolne. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w lipcu 2011 roku. Były to Frankie Stein, Lagoona Blue i Ghoulia Yelps. Kolejna odsłona linii ukazała się w maju 2013. W jej ramach wydano dwa dwupaki. W pierwszym znajdowali się Abbey Bominable i Ross Palony, a w drugim - Ghoulia i Cleo de Nile.

2011

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Classroom'
  • Wydanie: lipiec 2011, październik 2012
  • Numer asortymentu: W2556, Y4684
  • Numer modelu: W2558, Y4686

W tej serii Frankie ma długie proste włosy z grzywką, i jak zwykle włosy są biało - czarne. Frankie jak zawsze ma miętową skórę. Oczy dziewczyny są niebiesko - zielone. Makijaż wokół oczu Frankie jest ciemno niebieski. Usta upiorki są mocno czerwone. Kolczyki dziewczyny zaczynają się niebieskimi kokardkami, potem są szare kuleczki, a na końcu szare nożyczki. Strój Frankie zaczyna się od tuniki, a tunika ma na początku połowę białego kołnierzyka zakończonym czerwoną nitką. Następnie jest reszta tuniki w niebiesko - białe paski. Tunika jest na krótki rękaw z czego jeden jest biały, a drugi niebieski, ale oba są zakończone czerwoną nitką. Na "bluzeczce" są białe i czarne zszycia, które mają wyglądać na guziki. Tunika także jest zakończona czerwoną nitką. Na tunikę nałożony jest okrągły fartuszek. Fartuszek jest wykończony niebieską falbanką. Ma dwie różne części, jedna to czarne czaszki na szarym tle, a druga to białe kółka na czerwonym tle. Obie te części są połączone czarną nitką. Na dodatek na drugiej części naszyta niebieska łatka. Frankie ma też długie rajstopy w biało - czarną kratkę , a z boku ma czerwoną niteczkę. Dziewczyna ma boskie buty na obcasach. Ma zwykłe czarne obcasy, podeszwa butów jest niebieska, a czubki są srebrne. Buty ogólnie są białe, są spięte czerwonymi paskami ze srebrną klamrą. Dodatkowo Frankie ma na lewej ręce niebieską bransoletkę, na której widać czarną nitkę, a na prawej ręce ma białą poduszkę z igłami.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Classroom'
  • Wydanie: lipiec 2011, październik 2012
  • Numer asortymentu: W2556, Y4684
  • Numer modelu: W2560, Y4687

Lagoona ubrana jest w turkusową sukienkę ozdobioną niebieskimi owalami. Ubranie ozdobione jest czarnymi paskami: na końcu sukienki, w talii oraz wokół dekoltu. Na niej widnieje biały fartuch naukowca. Buty dziewczyny są koloru granatowego. Wyposażone są one w brązowy koturn i złote rzemyki oplatające nogę lalki. Oprócz tego, widnieje na nich czarny pas. Lagoona ma długie proste włosy. Wokół jej głowy oplecione są małe warkoczyki. W skład biżuterii dziewczyny wchodzą złote kolczyki ozdobione czarnymi kotwicami, różowy naszyjnik i malinowa bransoletka. Do pudełka dołączona jest różowa szafka szkolna, zeszyt, notatnik dla lalki, zestaw naklejek na szafkę, słoik z zieloną żabą oraz drugie ubranie: koszulka z czerwonymi, żółtymi i zielonymi paskami oraz niebieskie rybaczki z czarnymi paskami: w talii, na końcu nogawek oraz przy kieszeniach. Lagoona uczęszcza na zajęcia z szalonej nauki.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Classroom'
  • Wydanie: lipiec 2011, październik 2012
  • Numer asortymentu: W2556, Y4684
  • Numer modelu: W2557, Y4685

Włosy Ghoulii uczesane są w koński ogon. Na nosie dziewczyny widnieją czarne okulary, a w jej uszach - czerwone kolczyki. Lalka ubrana jest w białą, sportową koszulkę, ozdobioną napisem Monster High na piersiach, czarnymi rękawkami i różowym paskiem przy dekolcie. Na ręce dziewczyny widać czerwoną bransoletkę z białą błyskawicą. Ghoulia ubrana jest również w czarne szorty do ćwiczeń. Mają one różowy i biały pasek na lewej nogawce i różowe paski przy zakończeniach nogawek. Spod spodenek wystają czerwone leginsy sięgające ud dziewczyny. Buty lalki do różowe trampki na obcasie. Mają one biały język, różowe sznurówki, czarną podeszwę i obwódkę wokół języka. Widnieje na nich biała i różowa błyskawica. Do pudełka dołączona jest czarna piłka do trumnokoszykówki z logiem Monster High, różowa szafka szkolna, zeszyt, notes dla lalki, zestaw naklejek do ozdobienia szafki, białe okulary, czerwona szminka oraz drugie ubranko. Składa się ono z czarnej sukienki w białą kratkę. Na środku przepasana jest różowym paskiem. Jej góra ozdobiona jest malinowymi i białymi paskami. Na górze wykończona jest czarną tasiemką, a na dole - różowo-białą. Ghoulia uczęszcza na zajęcia z wychowania fizycznego.

2013

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Classroom'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: BBC80
  • Numer modelu: BBC82

W tej serii włosy Abbey ozdobione są fioletowymi i różowymi pasemkami. Ponad to, związane są srebrną spinką w koński ogon. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę z wywiniętymi, krótkimi rękawkami i czarnym kołnierzem. Całość ozdobiona jest białymi kropkami, które tworzą "szlaczki". Lalka ubrana jest również w błękitny fartuszek z czarną i białą falbanką. Buty Abbey są fioletowe, z różową podeszwą i obcasem. Do lalki dołączona jest czarna trzepaczka do jajek, przeźroczysta miarka z różową łyżeczką, fioletowa cukiernica z zieloną przykrywką, żółta taca, zielony kubeczek, stojak na ciasto, szczotka oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Rossem Palonym.

Ross Palony

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Classroom'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: BBC80
  • Numer modelu: BBC82

W tej serii Ross ubrany jest w pomarańczowo-szarą koszulkę, na której widnieje czarna baseballówka, z różowymi i białymi elementami przy rękawach, guzikach i kołnierzu. W pasie chłopaka znajduje się czerwony fartuszek z białym logiem Monster High w rogu. Spodnie lalki to granatowe jeansy-rurki, które dodatkowo mają wywinięte nogawki. Buty Rossa to czarne Vans-y z białą podeszwą, ozdobione płomieniami. Do lalki dołączona jest różowa rękawica kuchenna w czarną kratę, przeźroczysta miarka z różową łyżeczką, fioletowa cukiernica z zieloną przykrywką, żółta taca, zielony kubeczek, stojak na ciasto oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Abbey Bominable.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Classroom'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: BBC80
  • Numer modelu: BBC81

W tej serii włosy Cleo są całkowicie czarne. Na głowie dziewczyny znajduje się złota maska. Szyję dziewczyny zdobi złoty naszyjnik. Lalka ubrana jest w sukienkę w granatowo-niebieskie paski przypominające bandaże. Całość przepasana jest żółtą chustą. Cleo ubrana jest również w biały fartuch z żółtymi zakończeniami. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje czarna, trójkątna bransoleta. Łydki lalki obwinięte są niebieskimi bandażami. Buty Cleo to niebieskie sandałki na obcasie z żółtymi elementami. Do lalki dołączona jest przeźroczysta probówka z żółtą cieczą w środku, fioletowe pudełko z "buzującą", liliową substancją, złota waga, szczotka oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Ghoulią Yelps.

Ghoulia Yelps

  • Linia: 'Classroom'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: BBC80
  • Numer modelu: BBC81

W tej serii włosy Ghoulii ozdobione są grzywką, ułożoną po prawej stronie czoła. Na głowie dziewczyny widnieje czarna opaska z czerwoną różą. Na nosie lalki znajdują się okulary w białych oprawkach. Ghoulia ubrana jest w czarną sukienkę w granatowe, żółte, białe i czerwone kwadraty oraz biały fartuch z czerwonymi zakończeniami. Na prawym nadgarstku dziewczyny znajduje się okrągła, czarna bransoletka. Buty lalki to białe trapki na koturnie z czarnymi sznurówkami i czubkiem oraz czerwoną podeszwą. Do lalki dołączona jest przeźroczysta probówka z żółtą cieczą w środku, fioletowe pudełko z "buzującą", liliową substancją, złota waga, szczotka oraz pamiętnik.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Cleo de Nile.

Akcesoria

Home Ick Classroom

  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDD81
  • Numer modelu: BDD82

W zestawie znajduje się fioletowa lodówka z przeźroczystymi drzwiczkami. Obok niej widnieje czarny stolik. Wmontowany został w nim fioletowy piecyk z czarnymi drzwiczkami, czarna kuchenka gazowa oraz srebrny zlew z kranem tego samego koloru. Do zestawu dołączono również czarną półkę ze stojakiem na przepisy, niebieską miskę, fioletową i białą łyżkę, szary durszlak z zieloną zawartością, dwa przeźroczyste pojemniki, białą galaretkę, czarny stojak z różowym ciastem oraz dwa fioletowe krzesełka na czarnych nóżkach.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki