Fandom

Monster High Wiki

Chwaścina

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Spokój proszę, dyrektor Głowenia Krewnicka ma bardzo ważny komunikat. Cytat2.png
Chwaścina w filmie "Różnice kulturowe kłów i futer"
Chwaścina.png

Chwaścina – jedna z nauczycielek, występująca jedynie w odcinku specjalnym Różnice kulturowe kłów i futer. Pomagała w podzieleniu wampirów z wilkołakami. Zamieniła się w panią Dyrektor Głowenię Krewnicką.

Za zdradę zamieniona została w kamień i wsadzona do katakumb pod szkołą. Podczas gdy Frankie zaczęła "łatać" niezgodę między wilkołakami a wampirami, Chwaścina postanowiła pokrzyżować plany, dzwoniąc po kuratora Van Helkrzyka, który między uczniami rozpowszechniał zawiść.

Osobowość

Chwaścina pomagała w podzieleniu wampirów z wilkołakami. Zamieniła się w panią Dyrektor Głowenię Krewnicką. Za zdradę zamieniona została w kamień i wsadzona do katakumb pod szkołą. Podczas gdy Frankie zaczęła "łatać" niezgodę między wilkołakami a wampirami, Chwaścina postanowiła pokrzyżować plany, dzwoniąc po kuratora Van Helkrzyka, który między uczniami rozpowszechniał zawiść. Chwaścina jest doradczynią Pani Krewnickiej. Nienawidzi jej konia Koszmara. Jest przebiegła. W filmie Różnice kulturowe kłów i futer pomagała Van Hellkrzykowi. Mieli oni niecny plan lecz Frankie oraz Abbey ich przechytrzyły. Zmieniła się ona w Głowenię, a ją wraz z Van Hellkrzykiem zamienili w posąg. Za karę Chwaścina siedzi teraz w katakumbach. Jest ona kobietą w starszym wieku, która była wredna dla wszystkich uczniów. Często na zebraniach spełniała swoje role. Kiedy jeden z uczniów łamał zasady, ona musiała wkroczyć. Jest zasadnicza. Nie jest za mądra i sobie nie radziła, dlatego wezwała Van Hellkrzyka.

Wygląd

Chwaścina ma siwe włosy zapięte w kok. Nosi suknie koloru zielonego, a ta w serialu jest zielono-fioletowa. Chwaścina ma duży żółty kołnierz, który wygląda jak korona. Jej gorset jest podobny do sukni, lecz nie wygląda tak samo. Jest on cały fioletowy. Od pasa w dół suknia nie jest już z materiału, tylko z liści. Chwaścina nie ma nóg, tylko korzenie, na których się porusza.

Relacje

Rodzina

Jej rodzina mieszka w Grecji.

Przyjaciele

Nic nie wiadomo o jej przyjaciołach.

Miłość

Nie wiadomo nic o miłości Chwaściny.

Zwierzę

Nie wiadomo, czy Chwaścina ma jakiegoś zwierzaka.

Meta Timeline

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki