Fandom

Monster High Wiki

Catrine DeMew

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Catrine DeMew • Galeria 
Cytat1.png Uwielbiam pracownię sztuki w Straszyceum. Tu się maluje prawie tak dobrze jak w Upioryżu! Cytat2.png
Catrine w webisodzie „Wszystko dla sztuki”.
Catrine DeMew
Catrine skullette.jpg
Catrine NS art.jpg
Wiek: 415
Moja BUU-unikalna cecha: Dążę do perrrfekcji! Maluję, aż arcystraszność przejdzie ostatnie pociągnięcie pędzlem! Ale prawdziwy artysta wie, że niedoskonałości są również straszycudne, oui?
Zabójczy Styl: Chociaż wolę, aby to moja sztuka przyciągała upiornych turystów, uważam, że stroje z Upioryża dopełniają moje artystyczne działania.
Ulubione zajęcie: Uwielbiam porządkować moje farby, pędzle, kredy, tusze, pióra i kredki. To mnie… uspokaja.
Zwierzak: Nie mam żadnego zwierzaka. Uwielbiam gołębie Upioryża. Są très uprzejme.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy upiory nie siedzą nieruchomo, gdy próbuję je naszkicować. To jest bardzo denerwujące.
Upiorna wada: Jestem perrrfekcjonistką, przez co czasami skończenie szkicu jest dla mnie très trudne. Nawet jeśli turyście podoba się wykonany przeze mnie portret i postanawia go wybrać, ja i tak mam ochotę pobiec za nim i poprosić o jeszcze chwilkę na dopracowanie mojego dzieła.
Ulubione jedzenie: Mille-feuille. Trzy warstwy ciasta francuskiego przełożone słodkim kremem i posypane na górze cukrem pudrem. Ach… c’est magnifique!
Ulubiony przedmiot: Upiorna Anatomia. Do Upioryża przyjeżdża wiele różnych upiorów, a ja muszę wiedzieć więcej o ich budowie, aby móc je lepiej narysować. Jestem perfekcjonistą, pamiętacie?
Nielubiany przedmiot: Historia sztuki. Mieszkam w mieście, w którym historia sztuki otacza mnie w każde strony. Po co mi jeszcze lekcje na ten temat?
Ulubiony kolor: Na palecie jest tak wiele kolorów, że trudno wybrać jeden. Myślę, że dziś jest to lawendowy, a jutro – qui sait?
Przyjaciele: Abbey Bominable, Deuce Gorgon, Cleo de Nile, Clawdeen Wolf, Clawd Wolf, Catty Noir
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Catrine DeMew

Catrine DeMew – francuska kotołaczka, mieszkająca w Upioryżu. Ma 415 lat. Jest malarką i perfekcjonistką. Zadebiutowała w filmie Upioryż miasto strachu jako postać w tle. Większość swojego wolnego czasu spędzała jako artystka uliczna. Zainspirowana wydarzeniem na pokazie mody w Upioryżu, postanowiła przepisać się do Monster High. Po rozpoczęciu nauki i mimo ciągłego dostosowywania się do nowych warunków, dziewczyna cieszy się nowym doświadczeniem.

Osobowość

Catrine jest malarką. Pragnie, aby każdy jej obraz był wykonany perfekcyjnie, dlatego jest w stanie zrobić wszystko, by móc go dokończyć. Dziewczyna jest zakochana w swoim rodzinnym mieście - Upioryżu.

Wygląd

Catrine ma białe futro. Włosy dziewczyny sięgają ramion. Są one fioletowe z różowymi smugami i falowane. Oczy Catrine są koloru niebieskiego. Ma ona również purpurowy, koci nos, wraz z krótkimi uszami i ogonem. Pod lewym okiem dziewczyny można zauważyć pieprzyk.

Klasyczny potwór

Catpeople.png

Kotołak - fikcyjny gatunek. Wiele osób mylnie uważa, że stworzony jest na wzór wilkołaka. Tak naprawdę to sama nazwa człowieka-wilka została zapożyczona. Jedną z wcześniejszych form kotołaka była egipska bogini Bastet. Kotołak to także człowiek, który może przemienić się w ogromnego kota. Wtedy staje się niebezpieczną bestią, lecz nie poluje na ludzi tylko na drobniejsze zwierzęta. Groźny staje się gdy ktoś go zaatakuje. Istnieje także jego drugie wyobrażenie, jako hybrydę człowieka i kota. Owłosionego, z długim ogonem i ostrymi pazurami, charakteryzującego się zwinnością zwierzęcia oraz umysłem człowieka. Ten motyw był często wykorzystywany w komiksach, np. Catwoman, Tigra lub Cheetah, a nawet Catman.

Kotołaki nie są aż tak popularne jak wilkołaki. Jednakże powstał o nich film, mianowicie Ludzie-koty (ang. Cat People). Opowiada historie młodej kobiety, która wierzy, że należy do rasy ludzi, mogących się zmieniać w koty.

Zdolności

  • Koci instynkt - Catrine prawdopodobnie jak inne kotołaki posiada pewne zachowania charakterystyczne dla jej rasy, ale do tej pory nie zostało to w żaden sposób ukazane.

Umiejętności

  • Talent artystyczny - Catrine jest zarówno uzdolnioną malarką jak i rysowniczką. Najczęściej rysuje pastelami suchymi.

Relacje

Rodzina

Na razie nic nie wiadomo o rodzinie Catrine. Prawdopodobnie jej członkowie również są kotołakami.

Przyjaciele

Catrine uważa, że jej towarzyszem jest jej całe rodzinne miasto. Dziewczyna również przyjaźni się z Rochelle Goyle.

Miłość

Na chwilę obecną relacje miłosne Catrine nie są znane.

Zwierzę

Catrine nie ma żadnego zwierzaka. Dziewczyna przyjaźni się jednak z gołębiami z jej rodzinnego miasta.

Lalki

Scaris: City of Frights

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii Catrine ubrana jest w bluzkę z krótkimi rękawkami. Jest ona w pastelowe (różowe, fioletowe i granatowe) poziome paski. Szyja dziewczyny przepasana jest liliową chustą w czarne zawijane wzorki. W skład ubioru lalki wchodzi również dwuwarstwowa spódniczka. Pierwsza z nich jest czarna, ozdobiona fioletowymi kropkami w dolnej części, natomiast druga - w czarne, granatowe i liliowe poziome paski. Talia Catrine przepasana jest liliowym pasem, do którego przytwierdzony jest przybornik tego samego koloru. Znajduje się w nim kilka kredek. Buty dziewczyny są liliowe, na wysokim obcasie. Ozdobione są one licznymi rzemykami wokół kostek. Podeszwy butów są w kształcie kredek pastelowych, a obcas - kilku pędzli. Na obu dłoniach dziewczyny założone są czarne rękawiczki bez palców. Na czubku głowy lalki widnieją czarne, okrągłe okulary przeciwsłoneczne. Do pudełka dołączona jest czarna torebka z uchwytem tego samego koloru. Widnieje na nim liliowy nadruk przedstawiający wieżę Eiffla.

New Scaremester

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'New Scaremester'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: BGD88

W tej serii włosy Catrine zaczesane są całkowicie do tyłu. Co więcej, są one wyprostowane. Szyję dziewczyny zdobi błękitna apaszka. Lalka ubrana jest w bluzkę z czarnymi rękawami, ozdobioną czarnymi, różowymi i fioletowymi pionowymi paskami. Wykończona jest ona czarną falbanką. Catrine ma na sobie również spódniczkę o takim samym wzorze, jaki widnieje na bluzce. Również ona wykończona jest czarną falbaną. Na ogonie lalki można zauważyć czarną kokardkę. Buty dziewczyny są fioletowe, ozdobione licznymi wyżłobieniami. Do lalki dołączona jest fioletowa torba z czarnymi uchwytami oraz różowy iCoffin.

Ghoul Chat

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ghoul Chat'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CBX57

W tej serii włosy Catrine są upięte w koński ogon, który sięga do łopatek dziewczyny. Co więcej, jego końce są pokręcone. Lalka ubrana jest w liliową sukienkę, sięgającą ud. Jej rękawy są krótkie i spiczaste. Górna część ubranka ozdobiona jest poziomymi, czarnymi, "spływającymi" paskami, a druga - wzorkami przedstawiającymi ciastka. Buty Catrine są tego samego koloru co sukienka. Są one na obcasie i sięgają kostki dziewczyny. Do pudełka dołączony jest telefon o tym samym kolorze, co buty.

Lalka sprzedawana jest w dwupaku z Rochelle Goyle.

Gloom and Bloom

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Gloom and Bloom'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDC05
  • Numer modelu: CDC08

W tej serii włosy Catrine są pofalowane i sięgające do bioder. Jej grzywka zaczesana jest na lewą stronę czoła. Na głowie dziewczyny znajduje się granatowa opaska z kwiatem tego samego koloru, ozdobionym niebieskimi elementami. Szyja lalki przepasana jest zielonym naszyjnikiem w kształcie kokardki z czaszką. Catrine ubrana jest w liliową sukienkę, której ramiączka wykonane są z fioletowej siateczki. Jest ona ozdobiona wzorem przedstawiającym purpurowe lilie. Przytwierdzono także do niej czarny, plastikowy kwiat, a w pasie przepasana jest granatowym kawałkiem materiału. Co więcej - dół ubrania jest asymetryczny. Na lewym nadgarstku dziewczyny widnieją dwie bransoletki - granatowa i purpurowa. Buty Catrine są błękitne, na wysokim obcasie i z odkrytymi palcami. Utrzymują się one na rzemykach. Do kostek dziewczyny przyczepiono fioletowe kwiaty z różowymi zdobieniami. Do lalki dołączone są fioletowe grabki, granatowe kwiaty w zielonej donicy z uszkami oraz pamiętnik.

Fangtastic Fitness

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fangtastic Fitness'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW74
  • Numer modelu: CHW76

W tej serii grzywka Catrine znajduje się po prawej stronie jej czoła, natomiast włosy dziewczyny związane zostały w koński ogon. Lalka ubrana jest w fioletowy top w poziome, szare paski. Całość utrzymuje się na wrzosowej siateczce, wiązanej na szyi dziewczyny. Catrine ma także na sobie różowe spodnie w czarne paski. Do lalki dołączono zestaw malinowych i wrzosowych hantli.

Shriek Wrecked

  • Lalka
  • Linia: 'Shriek Wrecked'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DTV82
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Catrine są pofalowane i sięgają ramion. Co więcej widnieją w nich różowe i fioletowe pasemka. Na głowie nosi czarny beret z różową kokardą. Ucho przebite jest srebrnym kolczykiem. Na szyi nosi srebrny łańcuszek z liny z wisiorkiem w kształcie kotwicy oraz różową kokardą. Lalka ubrana jest we wrzosową sukienkę na czarnych ramiączkach we wzory białych, czarnych i różowych gwiazd, fioletowe myszki z białymi ozdobami, różowe róże i jaskółki oraz niebieskie kotwice oplątane białymi linami. Dół obszyty jest dwa razy czarną nitką. Torebka jest intensywnie niebieska, ozdobiona różowymi wizerunkami kotwicy ze spływającą substancją, czaszką i kokardą. Rączka wygląda jakby była zrobiona z liny. Buty lalki to sandały na koturnie w tym samym odcieniu co torebka, ozdobione z przodu różowymi kokardami.

Lalki niskobudżetowe

  • Lalka

Włosy Catrine są proste i sięgają nieco poniżej talii. Na głowie ma pomarańczową opaskę z ozdobą w kształcie donutów z ciemnoróżową polewą. Lalka ubrana jest w szarą, ołówkową sukienkę na różowych ramiączkach, wykończoną bladoniebieską falbanką u dołu, w kolorowe wzory donutów, pędzli, "namalowanych" buziek, palet oraz kartonów mleka. Jej buty mają kolor falbanki. Są to trampki na koturnie kończące się na kostce, ozdobione motywem falbanek, kocich pyszczków i nićmi kłębka.

Meta Timeline

  • 16 kwietnia 2012: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Catrine DeMew.
  • 14 lipca 2012: Pierwsza lalka Catrine DeMew zostaje pokazana na San Diego Comic-Con International.
  • 9 października 2012: Część oficjalnego artu Catrine została ujawniona.
  • 10 stycznia 2013: Profil Catrine zostaje umieszczony na oficjalnej stronie MH.
  • 10 stycznia 2013: Art Catrine zostaje ujawniony w całości.
  • luty 2013: Zostaje wydana pierwsza lalka kotołaczki w ramach serii Scaris: City of Frights.
  • 3 marca 2013: Catrine zalicza swój debiut 3D w filmie Upioryż miasto strachu.
  • 21 listopada 2013: Catrine debiutuje w odcinku Wszystko dla sztuki.

Ciekawostki

  • Nazwa "Catrine DeMew" opiera się na "Catherine Deneuve", francuskiej aktorce, która miała pewną rolę w 1983 roku horrorze Zagadka nieśmiertelności (ang. The Hunger).
  • Początek imienia ("Cat") tłumaczony z angielskiego oznacza kot. Z kolei słowo "Mew" w nazwisku po francusku oznacza miauczenie.
  • Jest jedną z dwóch kotołaczek, która w webisodach ma ogon.
  • Choć jej profil na oficjalnej stronie MH mówi, że ma 415 lat to na jej pudełku w serii 'Scaris' jest napisane, że ma 17 lat. Biorąc pod uwagę m.in. wiek innych kotołaczek można przypuszczać, że błędny jest ten ze strony.
  • Lalka Catrine z serii 'Shriek Wrecked' zaprezentowana na Toy Fair miała srebrny naszyjnik, lecz na zdjęciach promocyjnych nie jest on widoczny.
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki