Fandom

Monster High Wiki

Candace Carver

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij

Candace Carver jest przybraną siostrą Melody oraz współtwórczynią NUDI. Pojawia się w książkach, które napisała Lisi Harrison.

OsobowośćEdytuj

Candace jest jedyną, biologiczną córką państwa Carverów. Uważa, że kluczem do wszystkiego jest dobry wygląd, a przynajmniej może być tak postrzegana na początku. W kryzysowych sytacjach daje dobre rady, poświęca się i wykazuje intelektem dla Melody. W praktycznie w każdą sobotę wybiera się na randki i zmienia facetów jak rękawiczki. Jest królową riposty...

WyglądEdytuj

Candace jest niewysoka, podobnie jak Glory. Ma idealną figurę, dzięki czemu dostaje po mamie, która jest stylistką mnóstwo oryginalnych markowych ciuchów. Ma gładką cerę, niebieskozielone oczy i pełne słońca spojrzenie. Ma długie, jasne włosy, które błyszczą jak zrumieniony karmel...Jej skóra pomimo deszczowej pogody jest zawsze opalona , ponieważ używa opalenizny w spreju .

RelacjeEdytuj

PrzyjacieleEdytuj

Candace przyjaźni się ze swoją przyrodnią siostrą Melody i Billym (nazywa go Billydzialny) oraz poznała większość RAD-owców. Jest oficjalnym kierowcą NUDI (Normalsi Uderzający w Dyskryminujących Idiotów) i przewodzi tej grupie wraz ze swoimi przyjciółkami z klas starszych (można to wywnioskować z protestu przeciwko Bekce w III tomie).

RodzinaEdytuj

Candace ma rodziców Glory i Beau oraz przybraną siostrę Melody, którą raz traktuje jak śmieć a raz jak prawdziwą siostrę.

MiłośćEdytuj

Candace miała w swoim życiu wielu niby chłopaków. Najdłuższym nam znanym jest Shane, z którym chodziła od trzeciej i zerwała w na końcu czwartej części książki.

ZwierzęEdytuj

Candace nie ma żadnego zwierzaka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki