FANDOM

Campus Stroll - linia lalek Monster High. Jest to zarazem trzecia odsłona serii Signature. Pierwsza wydana na jej ramach lalka - Toralei Stripe, została wydana w grudniu 2011. Kolejne postacie pojawiły się na początku 2012 - Operetta, Nefera de Nile, Purrsephone, Meowlody oraz Howleen Wolf w dwupaku z Clawdeen Wolf.

2011

Toralei Stripe

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: grudzień 2011
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: W9117

Toralei jest ubrana w czerwoną tunikę na ramiączkach z ukośnymi czarnymi i białymi paskami. Ma kruczą, skórzaną kurteczkę z kołnierzem zawierającym czerwone akcenty oraz czarne, podarte spodnie. Na rękach ma niedopasowane rękawiczki, lewa ma trzy ćwieki i kwadratową dziurę. Łączy to z pomarańczową apaszką, żółtym paskiem ze srebrną klamerką (widnieje na niej czaszka Monster High). Jej buty są czarne, na czerwonych koturnach. Lalka zawiera torebkę na ramię z przyczepionym piórkiem i piłeczką, coś w rodzaju kociej zabawki.

2012

Operetta

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: styczeń 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: W9116

Operetta ubrana jest w fioletową bluzkę. Na niej założone jest białe, bufiaste bolerko z pajęczym wzorem. Końce bufek mają namalowane klawisze od fortepianu. Jeansowe rybaczki lalki utrzymane są białym paskiem. Czarno-białe buty Operetty ozdobione są pajęczynami. Ich obcasy są w kształcie czarnych kluczy wiolinowych. Uszy dziewczyny ozdobione są czarno-białymi kolczykami w kształcie kostek, a jej nadgarstek - bransoletką ze wzorkiem złożonym z klawiszy fortepianu. Do lalki dołączona jest bordowa torebka w kształcie gitary, ozdobiona pajęczynami i kluczami wiolinowymi, figurka pająka Operetty, szczotka, stojak i pamiętnik dziewczyny.

Nefera de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: styczeń 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Oznaczenie modelu: W9115

Nefera ubrana jest w sukienkę z bandaży w kolorach niebieskim i pomarańczowym. Ma ona tylko jeden rękaw, który zaczyna się na ramieniu, a kończy się na nadgarstku. Do suknie dziewczyny przyczepiona jest niebieska chusta, podkreślająca makijaż mumii. Wokół talii dziewczyny widnieje okazały złoty pas ze wzorem przypominającym węże. Na głowie Nefery znajduje się złota korona otaczająca kucyk i warkoczyk lalki. Lewy kolczyk dziewczyny to złoty wąż, a prawy - trójkąt z trzema zawieszkami. Na prawym nadgarstku mumia nosi złotą bransoletę, zaś na szyi - kolię przypominającą węża trzymającego czerwony kamień. Nefera ma też duży niebieski pierścień, który nosi na prawej dłoni. Buty dziewczyny są koloru czarnego i złotego. Nie zakrywają one palców lalki. Ich obcasy mają kształt nibieskich węży. Złota torebka Nefery ozdobiona jest niebieskimi trójkątami. Jej uchwyt jest w kształcie węża.

Purrsephone

  • Lalki
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: luty 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: W9215

Purrsephone ma na sobie białą koszulkę na ramiączkach. Widnieją na niej czarne wzory przedstawiające ślady kocich pazurów. Na nią założony ma czerwoną kamizelkę ze srebrnymi paskami oraz pojedynczym czarnym paskiem ze srebrnymi ćwiekami. Mini spódniczka kotołaczki jest koloru czerwonego. Na jednej dłoni ma namalowaną koralową rękawiczkę. Dodatkowo na przedramionach nosi czarne i czerwone bransoletki. Posiada ona czerwoną torebkę w kształcie kłębka wełny. Obuwie dziewczyny jest w kolorze czarnym. Jest ono wyposażone w szkarłatne obcasy klinowe. Sznurówki zastąpione są czarnymi paskami.

Do lalki dołączony jest pamiętnik. Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Meowlody.

Meowlody

  • Lalki
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: luty 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: W9215

W tej serii Meowlody ma na sobie czarną koszulkę bez rękawów, na której są białe ślady kocich pazurów . Na niej ma założony czarny bezrękawnik ze srebrnymi paskami i czerwonym "zamkiem". Mini spódniczka kotołaczki jest koloru pomarańczowego. Na jednej dłoni dziewczyna namalowaną ma czerwoną rękawiczkę. Dodatkowo na przedramionach nosi czarne i pomarańczowe bransoletki. Na prawym nadgarstku Meowlody nosi pomarańczową torebkę w kształcie kłębka wełny. Sięgające do kolan buty kotołaczki są koloru czarnego. Są one wyposażone w szkarłatne obcasy klinowe. Sznurówki zastąpione są czarnymi kokardami.

Do lalki dołączony jest pamiętnik. Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Purrsephone.

Howleen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: marzec 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X5227

Howleen ma na sobie pomarańczowo-czarny T-shirt. Jego czarna część zawiera obraz pokazujący pięć faz księżyca. "Wyglądają" one zza niebieskiej mgły. Nadruk przypomina pazury, prawdopodobnie wilcze. Na koszulkę lalka założony ma granatowy bezrękawnik z kapturem. Są na nim odciśnięte żółto-niebiesko-różowe ślady psich łap. Howleen ma na sobie także czarne, sportowe spodenki z żółtą podszewką, z których lewa noga spodni kończy się niebieskim paskiem ozdobionym żółtymi okręgami. Szorty są podtrzymywane przez jedną szelkę, która zaczyna się na lewym udzie dziewczyny, a kończy na jej prawym ramieniu. Na nogach Howleen widnieją dwie podkolanówki. Jedna (różowa) sięga do kolana, a druga (w różowo-niebiesko-żółte pasy), aż do końca uda. Jej buty są czarne. Znajdują się na nich niebieskie paski z żółtymi klamrami. Jej akcesoriami są: pomarańczowy naszyjnik z łapą i literą H (od Howleen), żółta agrafka w lewym uchu, długa kanarkowa bransoletka z trzema paskami i niebieskimi klamrami na lewej ręce i trzy niebiesko-czarno-różowe proste bransoletki. Do lalki dołączony jest niebiesko-żółty plecak w kształcie wilczej łapy.

Lalka jest sprzedawana wyłącznie w 2-packach razem z Clawdeen.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Campus Stroll'
  • Wydanie: marzec 2012
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X5227

W tej serii Clawdeen ma krótkie, sięgające ramion, pokręcone włosy. Są one fioletowe, jednak przy głowie widnieją zielone i czarne pasemka. Dziewczyna ubrana jest w dwuczęściową sukienkę z kołnierzem. Pierwsza sięga do piersi lalki, jest zielona w fioletową panterkę. Druga zaś jest czarna, ozdobiona dwoma pasami złotych ćwieków na środku. Na prawej łydce Clawdeen znajduje się fioletowo-zielona skarpeta. Buty dziewczyny to złote szpilki.

Lalka jest sprzedawana wyłącznie w 2-packach z Howleen.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek