FANDOM

Brocko.png

Brocko – wilkołak przeniesiony do Straszyceum z Liceum Półksiężycowego. Należy do tzw. Sfory Romulusa. Jest postacią w tle.

Osobowość

Niewiele wiadomo o Brocko. Wiadomo tyle, że do pewnego momentu szczerze nienawidził wampirów. Obecnie akceptuje wszystkie te potwory i żyje z nimi w przyjaźni.

Wygląd

Brocko ma krótkie blond włosy i bokobrody tego samego koloru. Oczy chłopaka są koloru niebieskiego. Jego skóra zaś jest szara. Brocko ubiera się w zieloną bluzę na suwak z żółtymi pasami, szare spodnie i brązowe buty.

Klasyczny potwór

Wilkołak.JPG

Wilkołak - w wielu mitologiach (m.in. słowiańskiej i germańskiej) i legendach człowiek, który potrafił się przekształcić w wilka. Był wtedy groźny dla innych ludzi i zwierząt domowych, gdyż atakował je w morderczym szale. Wierzono, że wilkołakiem można stać się za sprawą rzuconego uroku lub po ukąszeniu przez innego wilkołaka. Pierwotnie wilkołakiem był czarownik, zwany Nurem lub Neurem (co ze starosłowiańskiego oznacza złego człowieka), który za sprawą magicznego noża i rytuału mógł przemienić siebie lub kogoś w wielkiego wilka.

Relacje

Rodzina

Brocko jest synem wilkołaków.

Przyjaciele

Brocko przyjaźni się z Romulusem i Clawdem Wolfem.

Miłość

Nie wiadomo czy Brocko w kimś się podkochuje, i czy ma jakąś dziewczynę.

Zwierzę

Nie wiadomo czy Brocko ma jakiegoś zwierzaka.

Ciekawostki

  • W wersji polskiej Howleen nazwała go Rocko, prawdopodobnie przez błąd w dubbingu.
  • Jest wilkiem omegą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki