FANDOM

BBS Logo

Brand-Boo Students – linia lalek Monster High. Postacie, które tam występują, wybierają się na wymianę zagraniczną uczniów. Lalki z serii zostały wydane w październiku 2014 roku. Były to trzy nowe postacie: Batsy Claro, Isi Dawndancer oraz Kjersti Trollson.

Lalki Edytuj

Batsy ClaroEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Brand-Boo Students'
  • Wydanie: październik 2015
  • Numer asortymentu: CFD17
  • Numer modelu: CHL41

W tej serii włosy Batsy są pofalowane. Większość z nich jest rozpuszczona. Jej grzywka jest związany w kitkę. Na głowie ma zieloną opaskę z liści z białą ozdobą w kształcie nietoperza. Jej uszy są przebite białymi kolczykami z wizerunkiem nietoperza. Lalka ubrana jest w zieloną bluzkę łódkę obszytą na górze wielką falbanką oraz kolorowe krótkie spodenki z przyczepionymi trzema paskami różowej, czarnej i zielonej siateczki oraz białym nietoperzem. Jej torebka jest zielona i kanciasta, z wizerunkiem nietoperza. Rączka torebki jest beżowa, w kształcie rombu. Buty dziewczyny sięgają prawie do jej kolan. Są na koturnie i całe wyglądają jakby były zrobione z liści traw. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Isi DawndancerEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Brand-Boo Students'
  • Wydanie: październik 2015
  • Numer asortymentu: CFD17
  • Numer modelu: CJC61

W tej serii włosy Isi są wyprostowane i sięgają jej kolan. Na głowie ma czerwoną opaskę z łapaczem snów i jelenimi rogami. Ucho lalki jest przebite czerwonym, trójkątnym kolczykiem. Szyja jest ozdobiona podwójnym, złotym naszyjnikiem z zawieszką w kształcie półksiężyca. Dziewczyna ubrana jest w czarny kombinezon we wzory na ramiączkach oraz szeroką, czerwoną bluzkę łódkę w białe i niebieskie zygzaki. U dołu jest ona wycięta w szpic. Na rękach ma czerwone i turkusowe trójkątne bransoletki. Jej torebka jest turkusowa ze złotym wykończeniem i wizerunkiem przedstawiającym łapacz snów. Buty dziewczyny mają ten sam kolor co torebka. Są one na koturnie, a cholewka niemal w całości pokryta jest frędzlami. Na przodzie butów znajdują się czerwone łapacze snów. Do lalki dołączono pamiętnik.

Kjersti TrollsonEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Brand-Boo Students'
  • Wydanie: październik 2015
  • Numer asortymentu: CFD17
  • Numer modelu: CJC62

W tej serii włosy Kjersti są mocno polokowane. Na głowie ma morski hełm wikinga z rogami. Dziewczyna nosi różowe, pikselowe okulary. Jej uszy są przebite niebieskimi kolczykami z wizerunkiem jej Skullette. Lalka ubrana jest w czarną koszulkę ze Skullette i kolorowymi rękawkami w piksele oraz trzywarstwową spódniczkę. Pierwsza warstwa składa się z różowego, połyskującego materiału, druga z czarnej siateczki, a trzecia z poszarpanego, kolorowego materiału w piksele. Na ręce ma czarną bransoletkę. Jej torba wygląda jak gamepad. Jest koloru szarego. Na nogach ma miętowy odlew skarpet. Buty dziewczyny to bladoniebieskie trampki na koturnie z wizerunkiem pikseli. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls