Fandom

Monster High Wiki

Bram Devein

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Hm, ona naprawdę nic o nas nie wie, nieprawdaż? Cytat2.png
Bram w filmie „Różnice kulturowe kłów i futer
Jvkdfhg.png

Bram Devein – syn wampirów. Kiedyś uczęszczał on do Liceum Dzwonnicy, przeznaczonego tylko dla osobników jego gatunku. Bram spotyka się z Gorią. Ma najprawdopodobniej 1703 lata. Zadebiutował w filmie Różnice kulturowe kłów i futer.

Osobowość

Bram Devein lubi grać w trumno-koszykówkę. Jest miły dla Draculaury.

Wygląd

Klasyczny potwór

Dra.jpg

Wampir – fantastyczna istota, żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, hipnoza, wyczulony słuch, niezwykła prędkość oraz ogromna siła.

Pierwsze wampiry pojawiły się w książce "Dracula" Brama Stokera, która powstała w XIX wieku. Zgodnie z wierzeniami, wampir to zmarły, który wstaje z grobu i wypija ludzką krew. Istoty te w wielu książkach i filmach zostały unicestwiane za pomocą kołków. Było można się przed nimi ochronić wieszając czosnek na drzwiach i oknach oraz nacierać kominki, drzwi i okna, aby wampiry się nie dostały. Oprócz tego, stosowano także wodę święconą i krzyże. Według Brama Stokera, Dracula miał wyrazistą twarz o ostro zarysowanych nozdrzach. Na zaciętych ustach, widocznych pod sumiastymi wąsami, rysował się wyraz okrucieństwa, a ostre białe zęby wychodziły na wargi zaskakująco czerwone, jak na człowieka w tym wieku. Uszy miał blade i szpiczaste, a paznokcie długie i przycięte w szpic. A co najdziwniejsze, środek jego dłoni był owłosiony.

Relacje

Rodzina

Bram jest synem wampirów.

Przyjaciele

Chłopak głównie przyjaźni się z pozostałymi wampirami ze szkoły.

Miłość

Bram spotyka się z Gorią Fangtell.

Zwierzę 

Nie wiadomo czy Bram posiada jakiegoś zwierzaka.

Meta timeline

  • 31 października 2011: Bram debiutuje w odcinku specjalnym Różnice kulturowe kłów i futer.
  • 7 lipca 2012: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Brama Devein.

Galeria

Galeria webisodów

Telewizyjne

Więcej w Fandom

Losowa wiki