FANDOM

Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.

Boo York, Boo York - linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, wybierają się do Nowego Yorku. Są to Catty Noir, Clawdeen Wolf, Draculaura, Operetta, Cleo de Nile, Deuce Gorgon oraz Nefera de Nile. W linii pojawią się również nowe postacie - Mouscedes King, Elle Eedee, Luna Mothews i Astranova. Lalki zostały wydane w maju 2015 roku.

Gala Ghoulfriends

Mouscedes King

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW64
  • Numer modelu: CHW61

W tej serii grzywka Mouscedes została ułożona po prawej stronie jej czoła. Włosy dziewczyny są lekko pofalowane, a na czubku jej głowy widnieje turkusowa tiara wykonana z kryształów. Uszy lalki przebite są czarnymi kolczykami, również wykonanymi z kryształu. Mouscedes ubrana jest w sukienkę bez ramiączek. Jej góra wykonana jest z czarnej skóry i ozdobiona złotymi kołami. Do jej górnej części doszyto szary, postrzępiony, plastikowy kołnierz. Dół ubranka jest biały, asymetrycznie ucięty i ozdobiony złotymi wzorami geometrycznymi. Całość przepasana jest turkusowym paskiem wykonanym z kryształów. Buty Mouscedes są szare, z odkrytymi palcami i wiązane na kostce. Widnieje na nich czaszka, a całe wykonane są z kryształu. Do lalki dołączono pamiętnik.

Elle Eedee

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW64
  • Numer modelu: CHW63

W tej serii włosy Elle są upięte w wysoki koński ogon, którego koniec jest lekko zakręcony. Spięty jest on błękitną, krystaliczną opaską, ozdobioną talerzem satelitarnym oraz kryształami. Uszy dziewczyny przebite są długimi, fioletowymi kolczykami. Lalka ubrana jest w granatową, połyskującą sukienkę z krótkimi rękawkami, która sięga do połowy uda. Na jej środku namalowano czarny, proporcjonalny do linii talii pas, na którym widnieją granatowe i niebieskie koła. Z tyłu ubranka doszyta została granatowa, sięgająca ziemi peleryna wykonana z siateczki, ozdobiona błękitnymi sześcianami i liniami. Sukienka została przepasana srebrnym pasem w kształcie rombu, z którego zwisają długie sznury. Buty Elle są półprzeźroczyste i mają jasnoniebieski odcień. Do lalki dołączono pamiętnik.

Luna Mothews

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW64
  • Numer modelu: CHW62

W tej serii włosy Luny upięte są w dwie kitki. Jej grzywka ozdobiona jest czerwonymi pasemkami i ułożona jest ona po obu stronach głowy. Czoło dziewczyny przywdziane jest dużą opaską w kolorze starego złota, która swoim kształtem przypomina skrzydła motyla, wykonane z kryształów. Lalka ubrana jest w czarny, połyskujący kombinezon bez rękawów. Jego górna część ozdobiona jest czarnym, krótkim ponczem, wykonanym z siateczki. Talia Luny przepasana jest czerwonym, połyskującym kawałkiem materiału, którego dół jest spiczasty. Doszyty został do niego długi, sięgający ziemi materiał z czarnej siateczki. Jego brzegi są pofalowane, a nadrukowano na nim białą głowę mothry z czerwonymi oczami. Wokoło niej znajdują się zdobienia tego samego koloru. Buty Luny to srebrne kozaki z odkrytymi palcami. Obuwie utrzymuje się na kozaku w kształcie kryształu, jego przód ozdobiony jest podobizną motyla, zaś oplatające łydkę zdobienia także pokryte są tymi owadami. Do lalki dołączono pamiętnik.

City Schemes

Nefera de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CJF30
  • Numer modelu: CKC65

W tej serii włosy Nefery są rozpuszczone i wyprostowane. Co więcej, sięgają one do kolan. Głowa dziewczyny ozdobiona jest czarną, błyszczącą koroną z kryształami i wężami. Kolczyki, którymi przebito uszy lalki, wykonane są z tego samego materiału, jak również znajduje się na nich podobizna węża. Nefera ubrana jest w czarną, połyskującą sukienkę bez ramiączek, której dół jest asymetrycznie ucięty. Ozdobiona jest ona błękitnymi zawijasami oraz długim, zwisającym z przodu czarnym pasem. Na ubranie została założona złota zbroja, a z jej lewej strony wystają kryształy. Dłonie lalki zostały pokryte błękitnymi rękawiczkami bez palców, które sięgają do łokci. Buty Nefery są błękitne i półprzeźroczyste. Ich koturn jest w kształcie kryształów, a całość utrzymuje się na rzemieniach, przypominających splecione węże. Do lalki dołączono małą, półprzeźroczystą fioletową piramidę.

Catty Noir

  • Lalka
  • Oficjalny art 1
  • Oficjalny art 2
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CJF30
  • Numer modelu: CJF27

W tej serii włosy Catty są wyprostowane i sięgają one do ud. Jej grzywka jest symetrycznie ścięta ku dołowi, a całe włosy pokryte są niebieskimi pasemkami. Na czubku głowy dziewczyny znajduje się błękitna opaska z plastikowymi kocimi uszami wykonanymi z kryształu. Lalka ubrana jest w liliową sukienkę bez rękawów. Jej dolna część sięga do kolan i jest asymetrycznie ucięta. Całość pokryta jest czarnym wzorem przedstawiającym kryształy. Spod ubranka wystaje warstwa czarnego materiału. Całość pokryta jest srebrną zbroją z dużymi rękawami, również w kształcie kryształów. Na dłoniach Catty znajdują się jasnoróżowe rękawiczki. Nie mają one palców i sięgają do łokci. Buty dziewczyny są błękitne i na wysokim obcasie. Utrzymują się one na rzemieniu z kryształami. Do lalki dołączono błękitną torbę w kształcie kociego pyszczka na małej rączce.

Comet-Crossed Couple

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW60
  • Numer modelu: CHW60

W tej serii włosy Cleo ozdobione są miedzianymi oraz granatowymi pasemkami, a grzywka dziewczyny spięta jest na boki. Jej głowę zdobi opaska w kolorze starego złota, przedstawiająca egipską boginię Izydę. Uszy Cleo przebite są kolczykami tego samego koloru, które są w kształcie skrzydeł. Cleo ubrana jest w granatową sukienkę z wzorem mozaiki. Ozdobiona jest ona także nadrukowanymi złotymi bandażami. Całość utrzymuje się na czarnej siateczce, z której wykonano rękawy i kołnierz. Pokrywa jest ona także złotymi bandażami. Nadgarstki lalki przepasane są złotymi tasiemkami, które połączono inną, dłuższą. Buty dziewczyny są w kolorze starego złota, a widnieje na nich podobizna Sfinksa. utrzymują się one na rzemieniach, okręconych wokoło łydek Cleo. Do lalki dołączono pamiętnik.

Cleo sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Deuce'm Gorgonem.

Deuce Gorgon

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW60
  • Numer modelu: CHW60

W tej serii wężowy irokez Deuce'a zaczesany jest na prawą stronę jego głowy. Co więcej, na nosie chłopaka widnieją złote okulary przeciwsłoneczne w oprawkach z kryształami. Lalka ubrana jest w limonkowy sweter z długim rękawem. Odzobiony jest zielonymi ściągaczami oraz wzorem przedstawiającym wężowe łuski. Widnieje na nim także czarny nadruk, przedstawiający wijącego się wokół szyi węża. Wystaje spod niego także czarna koszula z kołnierzykiem. Spodnie Deuce'a są czarne, wykonane z pikowanej skóry. Jego buty to wysokie trampki w kolorze starego złota. Wykonane są one z kryształów, a po bokach mają małe dziury. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Deuce sprzedawany jest wyłącznie w dwupaku z Cleo de Nile.

Frightseers

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW60
  • Numer modelu: CHW54

W tej serii grzywka Clawdeen znajduje się po obu stronach głowy dziewczyny. Część jej włosów została z kolei spięta z tyłu głowy, podczas gdy reszta jest lekko pofalowana i swobodnie opada. Całość ozdobiona jest fioletowymi pasemkami. Na głowie lalki widnieją pomarańczowe okulary w oprawkach z kryształami. Clawdeen ubrana jest w białą bluzkę z rękawami sięgającymi łokci. Widnieją na niej czarne zygzaki oraz żółte i fioletowe plamki. Na niej widnieje purpurowy, połyskujący, postrzępiony bezrękawnik. Dziewczyna ma na sobie także żółte szorty. Jej buty to złote botki z futerkiem, zapinane na łańcuszki, utrzymujące się na koturnie z kryształu. Do lalki dołączono sześciokątną torebkę z kryształu, utrzymującą się na łańcuchu.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW60
  • Numer modelu: CHW55

W tej serii włosy oraz grzywka Draculaury są proste. Na głowie dziewczyny widnieją czarne, półprzeźroczyste okulary z kryształu w kształcie ust. Lalka ubrana jest w malinową sukienkę z lekko rozstawionym dołem, sięgającym do połowy uda. Widnieją na niem niebieskie oraz czerwone, ociekające plamy. Rękawki ubrania są srebrne i postrzępione. Z tego samego materiału została wykonana wstawka, przyszyta w pasie sukienki. Buty Draculaury są srebrne, wykonane z kryształu oraz ozdobione skrzydłami nietoperza. Do lalki dołączona jest różowa torebka w kształcie ust z kłami na długiej rączce, wykonana z kryształu.

Operetta

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW60
  • Numer modelu: CHW56

W tej serii włosy Operetty związane są w prosty, koński ogon. Na jej głowie widnieją półprzeźroczyste, fioletowe okulary, ozdobione po bokach kryształami. Lalka ubrana jest w połyskującą, czerwoną bluzkę z głębokim dekoltem i krótkimi, spiczastymi rękawkami. Operetta ubrana jest także w białą spódnicę w czarne i czerwone plamy oraz fioletowe pajęczyny. Całość przepasana jest czarnym kawałkiem materiału. Buty dziewczyny są fioletowe, ze spiczastym czubkiem oraz wykonane z kryształu. Do lalki dołączono okrągłą, srebrną torebkę z pajęczyną, także zrobioną z kryształu.

Ekskluzywne lalki

Astranova

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW58
  • Numer modelu: CHW58

W tej serii włosy Astranovy zaczesane są na tył głowy, a na jej czubku znajduje się błękitny kask ze srebrnymi kryształami po bokach oraz mikrofonem tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w białą sukienkę bez rękawów, utrzymującą się na czarnym kawałku materiału, oplecionym wokoło szyi. Ubranie pokryte jest srebrnymi trójkątami oraz różowymi wzorami przedstawiającymi konstelacje. Całość przepasana jest kryształowym, różowym paskiem, który połączony jest ze spiczastymi rękawami. Z tylnej części ubranka zwisają dwie peleryny wykonane z siateczki - różowa i niebieska. Na nadgarstkach Astranovy widnieją długie, srebrne bransolety wykonane z kryształu. Buty dziewczyny są różowe i utrzymują się na rzemieniach sięgających kolan, również z kryształu. Do lalki dołączono fioletową, kryształową gitarę elektryczną.

Lalka sprzedawana jest z zestawem akcesoriów.

Akcesoria

Floatation Station

  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW58
  • Numer modelu: CHW58

W skład zestawu akcesoriów wchodzi półokrągła, czarna scena w wysokim stojakiem. Uwieńczony jest on fioletową, półprzeźroczystą kulą, wykonaną z kryształów. Utrzymuje się ona na srebrnym szpicu z małymi skrzydłami.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki