Fandom

Monster High Wiki

Boo York, Boo York: Out-of-Tombers

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.

Boo York, Boo York: Out-of-Tombers – linia lalek Monster High. Jest ona dopełnieniem serii 'Boo York, Boo York'. W serii pojawia się Draculaura, Clawdeen Wolf i Catty Noir. Dwie pierwsze zostały wydane w linii 'Boo York, Boo York: Frightseers' jako pojedyncze lalki. Lalki zostały wydane w trójpaku w sierpniu 2015 roku.

Lalki Edytuj

Clawdeen WolfEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York: Out-of-Tombers'
  • Wydanie: sierpień 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii grzywka Clawdeen znajduje się po obu stronach głowy dziewczyny. Część jej włosów została z kolei spięta z tyłu głowy, podczas gdy reszta jest lekko pofalowana i swobodnie opada. Całość ozdobiona jest fioletowymi pasemkami. Na głowie lalki widnieją pomarańczowe okulary w oprawkach z kryształami. Clawdeen ubrana jest w białą bluzkę z rękawami sięgającymi łokci. Widnieją na niej czarne zygzaki oraz żółte i fioletowe plamki. Na niej widnieje purpurowy, połyskujący, postrzępiony bezrękawnik. Dziewczyna ma na sobie także żółte szorty. Jej buty to złote botki z futerkiem, zapinane na łańcuszki, utrzymujące się na koturnie z kryształu. Do lalki dołączono sześciokątną torebkę z kryształu, utrzymującą się na łańcuchu.

DraculauraEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Wydanie: sierpień 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy oraz grzywka Draculaury są proste. Na głowie dziewczyny widnieją czarne, półprzeźroczyste okulary z kryształu w kształcie ust. Lalka ubrana jest w malinową sukienkę z lekko rozstawionym dołem, sięgającym do połowy uda. Widnieją na niem niebieskie oraz czerwone, ociekające plamy. Rękawki ubrania są srebrne i postrzępione. Z tego samego materiału została wykonana wstawka, przyszyta w pasie sukienki. Buty Draculaury są srebrne, wykonane z kryształu oraz ozdobione skrzydłami nietoperza. Do lalki dołączona jest różowa torebka w kształcie ust z kłami na długiej rączce, wykonana z kryształu.

Catty NoirEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Catty są związane w kitkę sięgającą do łopatek. Grzywka jest rozłożona po obu stronach czoła z przewagą prawej, sięga do brody. Na głowie dziewczyna nosi błękitne okulary w kształcie kocich oczu. Nosek okularów wygląda jak koci pyszczek. Lalka ubrana jest w połyskujące bolerko z krótkimi rękawkami w kolorze magenta oraz białą sukienkę we wzory w kolorze magenta, bez ramiączek. U góry jest obszyta błękitną nitką, a na dole wykończona błękitną falbanką. Przez środek sukienki przebiega gruby, czarny, pionowy pas materiału imitujący skórę. Wokół talii ma zapięty srebrny pasek z klamrą w kształcie kociej głowy. Buty lalki są różowe, na obcasie, z paroma ćwiekowanymi paskami. Sięgają one kostek.

Lalka sprzedawana w trójpaku z Clawdeen Wolf i Draculaurą.

GaleriaEdytuj

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej w Fandom

Losowa wiki