Fandom

Monster High Wiki

Boo York, Boo York: City Ghouls

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Boo York, Boo York: City Ghouls - linia lalek Monster High. Jest ona dopełnieniem serii Boo York, Boo York. W serii pojawia się Luna Mothews, Elle Eedee oraz Mouscedes King, które pojawiły się także w poprzedniej linii. Tym razem, ubrane są one w swoje codzienne stroje. Lalki zostały wydane w trójpaku w lipcu 2015 roku.

Lalki

Luna Mothews

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York: City Ghouls'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: CMJ90
  • Numer modelu: CMJ90

W tej serii włosy Luny uczesane są w dwie kitka, a jej grzywka jest prosta. Na czole dziewczyny widnieją czerwone okulary przeciwsłoneczne w oprawkach w kształcie oczu ćmy. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę bombkę bez rękawów. Jej górna część ozdobiona jest w pasie dwiema białymi tasiemkami, natomiast dolna - nadrukiem przedstawiającym czarne wieżowce z żółtymi światłami i gwiazdami. Buty Luny to czarne botki.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku z Elle Eedee oraz Mouscedes King.

Elle Eedee

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: CMJ90
  • Numer modelu: CMJ90

W tej serii włosy Elle uczesane są w koński ogon. Jej szyja ozdobiona jest błękitnym naszyjnikiem z długimi koralikami. Lalka ubrana jest w sukienkę utrzymującą się na jednym ramiączku i sięgającą do połowy uda. Jest ona czarna, a zdobi ją nadruk przedstawiający granatowe, żółte, fioletowe, czerwone i błękitne światła. Na niej widnieje fioletowa, połyskująca kurtka z rękawami sięgającymi łokci. Buty Elle to fioletowe kozaki sięgające kolan. Utrzymują się one na wysokim koturnie tego samego koloru, połączonym z niebieskim obcasem.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku z Luną Mothews i Mouscedes King.

Mouscedes King

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: CMJ90
  • Numer modelu: CMJ90

W tej serii włosy Mouscedes tą pokręcone, a czubek jej głowy ozdobiony jest błękitną opaską z kokardą. Dziewczyna ubrana jest w żółtą, połyskującą bluzkę bez rękawów oraz turkusową, błyszczącą sukienkę. Utrzymuje się ona na czarnej, skórzanej tasiemce i ozdobiona jest czarnym wzorem przedstawiającym trójkąty. Buty Mouscedes to koralowe sandałki na obcasie, utrzymujące się na wstążkach obwiązanych wokoło łydki.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w trójpaku z Elle Eedee i Luną Mothews.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki