FANDOM

Ten artykuł dotyczy filmu, zobacz też inne strony o tym tytule.
Boo York, Boo York
Tumblr nlb39f5JWj1qkvcpjo1 500
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 7 października 2015
Poprzedni: Szkoła Duchów
Następny: Podwodna straszyprzygoda
Obejrzyj film

Boo York, Boo York – film z serii Monster High. Jego premiera odbyła się 7 października 2015 roku.

Opis

Upiorki z Monster High wyruszają do Boo Yorku, podekscytowane splendorem wielkiego miasta! Cleo de Nile została zaproszona na galę z okazji powrotu magicznej komety i oczywiście zabiera najlepszych przyjaciół. Jej wyprawa to nie tylko przyjemności i zwiedzanie, bo jej siostra Nefera chce wykorzystać moc komety do własnych podstępnych planów. Czy upiorki zdążą odkryć tajemnicę komety i powstrzymać Neferę?

Lista postaci

Muzyka z filmu

Do filmu została wydana ścieżka dźwiękowa, w której skład weszło 8 oryginalnych piosenek.

Ciekawostki

Referencje

  • Bucci jest parodią Gucci'ego.
  • Boo York jest potwornym odpowiednikiem Nowego Jorku.
  • Postacie, przebywając w Boo York'u, przemieszczają się po autentycznych miejscach: Bloodway - Broadway, Time Scare - Time Square.
  • Scena, w której Ramzes i Nefera wspięli się na szczyt Time Scare a wokół nich latają helikoptery jest nawiązaniem do słynnej sceny z filmu "King Kong".
  • Strachszpir jest nawiązaniem do Szekspira.
  • Magiczne Gitary są parodią Elektrycznych Gitar.

Debiuty

Błędy

  • Postacie posiadające zwierzęce uszy jak Mouscedes czy Toralei przykładają komórkę do policzka zamiast do ucha.
  • Ghoulia w pewnym momencie zaczyna biec. Zważywszy na to, że jest zombie jest to mało wiarygodne.
  • Krzyk Draculaury wydobywa się z niej nawet, gdy przemieniła się w nietoperza.
  • Mikrofon w ręku Seth'a pojawia się znikąd.
  • Fragment Kryształowej Komety podarowany Toralei podczas występu na Bloodway'u pojawia się i znika w jej rękach. Czasem wyciąga go zza pleców, choć nie ma kieszeni.
  • W scenie, gdy Straszyciółki wysiadają z taksówek, bo całe Boo York zostało pozbawione prądu nagle pojawia się Luna, która wcześniej została zatrzymana przez tłum managerów i z nimi nie jechała.
  • W scenie na dachu strój Elle Eedee z serii 'Gala Ghoulfriends' na chwilę zostaje zastąpiony strojem z serii 'City Ghouls'.
  • Włosy Nefery występującej na ulicach Boo Yorku mają charakterystyczne wgniecenie, choć opaskę na głowie nosi dopiero podczas gali.
  • W bio i pamiętniku Toralei jest wspomniane, że potrafi naśladować głosy, a nawet akcenty innych potworów. Jeśli weźmie się to pod uwagę kradzież przez nią głosu Catty nie ma sensu.
  • Jeśli jednak Toralei musiała ukraść głos Catty to czemu nie pozbyła się kawałka meteorytu tak jak jej kazano?
  • Seth i Cleo zdążyli powiedzieć "sakramentalne tak" przy świetle komety, lecz z niewiadomych przyczyn obietnica nie została zapieczętowana.

Inne

  • W gazetce, którą otwiera Clawdeen znajduje się bardzo podobna kreacja do stroju Cleo z serii 'Ghouls Rule'.
  • Ramzes de Nile dostał nowy model w 3D.
  • Na rysunku znajdującym się za matką Seth'a podczas prezentowania fragmentu Kryształowej Komety znajduje się Cleo de Nile.
  • Stroje, które miały na sobie straszyciółki podczas gali są przerobionymi strojami z innych serii: '13 Wishes: Haunt the Casbah' (Draculaura, Frankie Stein i Cleo de Nile), 'Frights, Camera, Action!' (Operetta) oraz strój Cleo z serii 'Ghouls Rule' (Clawdeen Wolf).
  • Stroje, w których Frankie, Toralei i Nefera występowały na ulicach Boo York'u były kolejno przerobionymi strojami z serii 'Picture Day', 'Maul Session' oraz 'Boo York, Boo York: City Schemes'.
  • Draculaura otrzymała nowy dubbing, który jest dużo bardziej piskliwy.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki