Fandom

Monster High Wiki

Boo York, Boo York

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ten artykuł dotyczy filmu, zobacz też inne strony o tym tytule.
Boo York, Boo York
Tumblr nlb39f5JWj1qkvcpjo1 500.png
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 7 października 2015
Poprzedni: Szkoła Duchów
Następny: Podwodna straszyprzygoda

Boo York, Boo York – film z serii Monster High. Jego premiera odbyła się 7 października 2015 roku.

FabułaEdytuj

Upiorki z Monster High wyruszają do Boo Yorku, podekscytowane splendorem wielkiego miasta! Cleo de Nile została zaproszona na galę z okazji powrotu magicznej komety i oczywiście zabiera najlepszych przyjaciół. Jej wyprawa to nie tylko przyjemności i zwiedzanie, bo jej siostra Nefera chce wykorzystać moc komety do własnych podstępnych planów. Czy upiorki zdążą odkryć tajemnicę komety i powstrzymać Neferę?

Lista postaci Edytuj

Muzyka z filmu Edytuj

Do filmu została wydana ścieżka dźwiękowa, w której skład weszło 8 oryginalnych piosenek.

CiekawostkiEdytuj

ReferencjeEdytuj

  • Boo York jest potwornym odpowiednikiem Nowego Jorku.
  • Postacie, przebywając w Boo York'u, przemieszczają się po autentycznych miejscach: Bloodway - Broadway, Time Scare - Time Square.

DebiutyEdytuj

Błędy Edytuj

  • W scenie na dachu strój Elle Eedee z serii 'Gala Ghoulfriends' na chwilę zostaje zastąpiony strojem z serii 'City Ghouls'.
  • Włosy Nefery występującej na ulicach Boo Yorku mają charakterystyczne wgniecenie, choć opaskę na głowie nosi dopiero podczas gali.
  • W bio i pamiętniku Toralei jest wspomniane, że potrafi naśladować głosy, a nawet akcenty innych potworów. Jeśli weźmie się to pod uwagę kradzież przez nią głosu Catty nie ma sensu.
  • Jeśli jednak Toralei musiała ukraść głos Catty to czemu nie wyrzuciła później kawałka meteorytu do rzeki tak jak jej kazano?

InneEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki