Wikia

Monster High Wiki

Boo-Lu Cerone

Dyskusja2
551stron na
tej wiki
Boo-Lu Cerone
Postacie
Boo-lu Cerone
Wiek Szczęśliwa 13 + 1 rok
Zabójczy Styl Mój styl jest punkowy, zważywszy na miłość do tejże muzyki. Paski, suwaki, szpilki, łaty, Dr. Martens... Kocham je wszystkie! Moje rozpoznawcze akcesoria to okrągły kapelusz, a poza tym, uwielbiam przebywać w muszkach i krawatach w prawie każdej chwili. Nie wyglądam jak dziewczęca dziewczyna. Wyglądam jak feministyczna i silna wojowniczka.
Dziwaczna wada Wiem, że nigdy nie będę sławna, póki będę tak złą tancerką. Jakim cudem potrafię grać na perkusji, skoro nie czuję rytmu podczas tańczenia? Dodatkowo potrafię spać jak zabita... hehe. Pozwala mi to odprężyć się i przez chwilę być bliżej swoich marzeń.
Zwierzę Mam psa ze schroniska o imieniu Bandit. Pracuję w audycji radiowej, która pomaga znaleźć bezdomnym zwierzętom dom. Bandit był psem, którego nikt nie chciał. Był bardzo strachliwy, co wynikało z jego strasznego życia. Dodatkowo on nie był najsłodszym psiakiem w schronisku. Im zwierzęta brzydsze, tym bardziej perfekcyjne dla mnie.
Ulubione zajęcie Muzyka! Gram na perkusji w zespole rockowym. Poza tym, gram na keyboardzie i śpiewam. Sama piszę piosenki, by później móc zaśpiewać je na koncercie.
Najbardziej irytująca rzecz Proszę nie jęczeć! Nie znieść tego, że ludzie narzekają, zamiast naprawiać pewne rzeczy. Użalanie się nad sobą doprowadza mnie do szału. Bądź silny i przejmij nad sobą kontrolę. Och, przez to, że jestem perkusistką, nie cierpię, gdy ludzie wypadają z rytmu.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Uwielbiam angielski i filmowanie. Pisanie i tworzenie filmów z moimi przyjaciółmi to to, co lubię najbardziej.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Matematyka. Jest za bardzo rozbudowana jak na moje aktywne spędzanie wolnego czasu, przez co nie mam go zbyt wiele na ćwiczenie gry na perkusji. Poza tym, matematyka jest muzyką, tylko że z melodią i rytmem.
Ulubiony kolor Żółty jest silny i pozytywny, ale wyglądam w nim na prawdę strasznie, ponieważ uwielbiam też czarny. Przez połączenie tych dwóch kolorów wyglądam jak pszczoła, więc wybieram czerwony i fioletowy.
Ulubione jedzenie Zjem wszystko, co tylko postawisz przede mną. Szczególnie uwielbiam sushi i smażony ryż. Jestem też wielką fanką zup! Zupa to perfekcyjny posiłek.
Przyjaciele Ghoulia Yelps, ponieważ jest mądra, nosi spodnie i jest zombie, które uwielbiam.
Dolldiaryicon -

Boo-Lu Cerone - postać stworzona na podobieństwo Lulu Cerone - założycielki organizacji LemonAID Warriors, która pomaga dzieciom odnaleźć swoją pasję i ją rozwijać.

Boo-Lu ma 14 lat i jest córką duchów cmentarnych; opiekującymi się nagrobkami.

Osobowość

Boo-Lu jest potworem chętnie spędzającym wolny czas aktywnie. Jest bardzo silną i zdecydowaną postacią. Dziewczyna uwielbia granie na perkusji oraz śpiewanie we własnym zespole rockowym. Boo-Lu nie lubi, gdy ludzie narzekają, bez robienia czegoś, co byłoby w stanie im pomóc.

Wygląd

Włosy Boo-Lu są brązowe i sięgają one bioder dziewczyny. Skóra dziewczyny jest biała, a jej oczy i brwi - brązowe. Charakterystyczną cechą Boo-Lu są także spiczaste uszy. Na jej głowie widnieje również czarny kapelusz z różową tasiemką i kokardą. Boo-Lu ubrana jest w asymetryczną czarną tunikę z różowymi zakończeniami rękawów w czarne kropki. Posiada ona długie, postrzępione zakończenie w czarno-różowe paski. Na środku ubrania znajduje się ręka, ściskająca cytrynę (parodia okładki albumu Green Day o tytule American Idiot). Całość przepasana jest srebrnym paskiem z logiem Monster High. Szyję Boo-Lu zdobi również naszyjnik tego samego koloru z wisiorkiem w kształcie nut. Na obu nadgarstkach dziewczyny widnieją również bransoletki - na prawym różowa, czarna i żółta, a na lewym - srebrna z ćwiekami i czarna z rzemyka. Spodnie Boo-Lu to jeansy-rurki. Znajdują się na nich żółte podkolanówki i czarne glany na srebrnym obcasie i z różowymi sznurówkami.

Klasyczny potwór

Ducszek

Boo-Lu jest córką duchów cmentarnych. Ich zadaniem jest strzeżenie nagrobków.

Duch to dusza człowieka po śmierci. Często uważany jest za półprzezroczystą postać, coraz rzadziej za pojękującą i ubraną w białą szatę. Mówi się, że duch to dusza, która nie znalazła spokoju po śmierci lub jej zwłoki były zbezczeszczone.

Relacje

Rodzina

Nie wiadomo nic o rodzinie Boo-Lu.

Przyjaciele

Przyjaciółką Boo-Lu jest Ghoulia Yelps.

Miłość

Nie wiadomo, czy duszka ma jakiegoś chłopaka.

Zwierzę

Zwierzakiem dziewczyny jest pies o imieniu Bandit. Jest on wzięty ze schroniska, pomimo tego, że nie był najsłodszym zwierzakiem w nim mieszkającym. Bandit był psem, którego nikt nie chciał. Był bardzo strachliwy, co wynikało z jego strasznego życia. Boo-Lu zdecydowanie preferuje brzydsze zwierzęta, gdyż są one według niej idealne.

Meta timeline

  • 16 kwietnia 2013: Oficjalny art Boo-Lu zostaje ujawniony.
  • 16 kwietnia 2013: Profil Boo-Lu zostaje ujawniony na stronie Monster High, na stronie dotyczącej akcji LemonAID Warriors.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki