FANDOM

Cytat1 Mieliśmy tak wiele złych doświadczeń z potworami w innych szkołach, że teraz boimy się komukolwiek zaufać. Cytat2
Bonita w filmie „Upiorne połączenie
Bonita Femur
Bonita Skullette
Bonita art
Wiek: 16
Zabójczy Styl: Przyciągają mnie żywe kolory i uwielbiam robić zakupy na pchlim targu (ale nigdy nie w ciemno)! Nie warto się uprzedzać. Zawsze można tam znaleźć upiorności w stylu vintage i sprawić, że będą wyglądać zupełnie wyjątkowo.
Ulubione zajęcie: Zakupy. Upiorka jak ja nigdy nie ma dość nowych ubrań, zwłaszcza że moje obecne noszą ślady żucia i są podziurawione.
Zwierzak: Myślę, że jestem zbyt nerwowa, aby posiadać zwierzaka. Na lekcjach myślałabym tylko o tym, czy wszystko u niego w porządku.
Najbardziej irytująca rzecz: Nie lubię, gdy inni nazywają mnie trzpiotką tylko dlatego, że trzepoczę skrzydłami po szkolnych korytarzach. Nie jestem też fanką pajęczyn.
Upiorna wada: Gdy się denerwuję, mam skłonność do żucia swoich ubrań. Wiem, że to zły nawyk, ale porządna mieszanka wełny naprawdę mnie uspokaja.
Ulubione jedzenie: Wełna i jedwab.
Ulubiony przedmiot: Sztuka. Forma i światło na prawdę bardzo mnie przyciągają. Szczególnie światło... i jego marzycielskość.
Nielubiany przedmiot: Biologia. Jeszcze dokładnie nie wiem, dlaczego mi się nie podoba, ale mam duże trudności z odnalezieniem się na tych zajęciach.
Ulubiony kolor: Wszystko, co jasne i żywe!
Przyjaciele: Neightan Rot, Avea Trotter i Sirena von Boo.
Dolldiaryicon Pamiętniki Bonity Femur

Bonita Femur – hybryda mothry (po ojcu) i kościotrupa (po matce). Ma 16 lat. Zadebiutowała w filmie Upiorne połączenie. Bonita wielokrotnie zmieniała swoją szkołę, ponieważ w żadnej z nich nie potrafiła się odnaleźć. Sprawiło to, że stała się ona nerwowa i wątpiąca w samą siebie. Na dodatek, denerwując się, nabrała złego nawyku żucia swoich ubrań. Na szczęście, jej matka jest świetną krawcową, dzięki czemu może jej pomóc w niektórych sytuacjach. Bonita jest wielką fanką pchlich targów, więc dzięki temu jej budżet mocno nie ucierpi.

Osobowość

Bonita jest dziewczyną bardzo kochającą modę. Jej ulubionym miejscem zakupów są pchle targi, ponieważ według niej, właśnie tam znajdują się najciekawsze ubrania, które łatwo można poddać obróbce. Przez wielokrotne zmiany szkoły, Bonita jest również bardzo nerwowa. Kiedy dziewczyna się denerwuje, jest nawet w stanie gryźć własne ubrania.

Wygląd

Bonita jest dziewczyną o jasnoróżowej skórze. Jej włosy są białe, sięgające łydek, oraz ozdobione gdzieniegdzie czarnymi i różowymi pasemkami. Oczy Bonity są fioletowe, a ich źrenice uwieńczone drobnymi, zielonymi kropkami. Jej uszy są różowe i sterczące. Dłonie dziewczyny są dość drobne, wyglądają tak, jakby składały się z samych kości. Na jej nogach widnieją natomiast liczne blizny. Z jej pleców wyrastają z kolei duże, różowe skrzydła, których końce są czarne.

Klasyczny potwór

Mothra

Mothra – filmowy potwór japońskiej wytwórni Toho. Mothra to wielka ćma i w każdym z filmów występuje jako obrończyni Ziemi i ludzi.

Mothra wystąpiła po raz pierwszy w filmie "Mothra" z 1961 i jest to jedyny film, w którym jest ona nieco agresywna, ponieważ Ludzie ukradli kosmoski .

Ostatnim występem Mothry jest film "Godzilla: Final Wars" 2004, gdzie staje po stronie Godzilli (jak za starych dobrych czasów) i w ofiarnej walce niszczy Gigana Zmodyfikowanego. W walce wygląda na to, że Mothra zginęła, dopiero na tle napisów końcowych możemy zobaczyć scenę, w której Mothra wraca na swoją wyspę.

Kościotrup jest typem potwora, który rzekomo jest fizycznie umarły. Upiory te, pojawiają się często w filmach fantasy, horrorach i fikcji gotyckiej, jak również i w mitologii. Najczęściej przedstawiane są one jako kości, uformowane w kształt ludzkiego ciała, a rzadziej - w inną istotę ziemską.

Animowane szkielety ludzkie, zostały wykorzystane jako personifikacja śmierci w kulturze Zachodu od czasów średniowiecza. Kostucha, często jest przedstawiana jako zakapturzony kościotrup, trzymający w dłoni kosę, lub w niektórych przypadkach – klepsydrę. Tak przynajmniej opisywał ją Hans Holbein młodszy w swych dziełach. Śmierć jest również ukazywana, jako jeden z biblijnych Jeźdźców Apokalipsy. W tej wersji, przedstawia się ją jako szkielet galopujący na koniu.

Figurki i fotografie szkieletów, wykonujących codzienne czynności, są powszechne w Meksyku na Dniu Zmarłych, gdzie czaszki symbolizują życie i ich znane okoliczności.

Zdolności

  • Latanie - Bonita potrafi unieść się w powietrze i latać za pomocą swoich skrzydeł.
  • System trawienny mothry - Bonita będąc w połowie Mothrą potrafi jeść wełnę i jedwab bez uszczerbku na zdrowiu.

Umiejętności

  • Medytacja - Bonita jest bardzo nerwowym potworem. Z tego względu praktykuje techniki medytacji, które pozwalają jej się odprężyć i wyciszyć. Jest niezwykle utalentowana w tej sztuce.

Relacje

Rodzina

Bonita jest córką człowieka-ćmy i pani szkielet.

Przyjaciele

Przyjaciółmi Bonity są Neightan Rot, Sirena von Boo oraz Avea Trotter.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny jak na razie nie są znane.

Zwierzak

Bonita nie posiada zwierzaka. Twierdzi, że jest zbyt nerwowa na posiadanie jednego z nich.

Lalki

Freaky Fusion

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJR41
  • Numer modelu: CBG63

W tej serii włosy Bonity upięte są w długi, sięgający łydek koński ogon. Dziewczyna ubrana jest w czarną sukienkę z długim rękawem, która ozdobiona jest wzorem przedstawiającym motyle. Część jej rękawów wykonana jest z różowej siateczki. Z tego samego materiału została wykonana falbanka na ich końcu. Ubranko ozdobione jest także zielonym paskiem, ozdobiony wyrzeźbionym motylem, a także różową siateczką na jego dolnej części. Dół sukienki jest postrzępiony, sięga on ud Bonity. Buty dziewczyny to żółte botki z licznymi dziurami. Utrzymują się one na obcasie, który również jest podziurawiony. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Meta timeline

  • 20 listopada 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Bonity Femur.
  • 27 grudnia 2013: Pierwsze zdjęcia lalki Bonity przeciekły do internetu.
  • 3 kwietnia 2014: Oficjalny art Bonity zostaje ujawniony.
  • 5 maja 2014: Profil Bonity zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • czerwiec 2014: Pierwsza lalka Bonity zostaje wydana w ramach serii Freaky Fusion.
  • czerwiec 2014: Wpisy z pamiętnika Bonity zostają ujawnione.
  • 16 września 2014: Bonita debiutuje w filmie Upiorne połączenie.

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi z hiszpańskiego i oznacza "ładna".
  • Jej nazwisko tłumaczone z języka angielskiego oznacza kość udową.
  • Wygląd Bonity został zainspirowany ćmą Dryocampa rubicunda.

Galeria

Galeria webizodów

Telewizyjne

Inne

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki