Fandom

Monster High Wiki

Black Carpet

744strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Frights, Camera, Action!: Black Carpet – linia lalek Monster High. Jest ona poświęcona premierze nowego filmu. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w listopadzie 2013 roku. Były to Clawdeen Wolf, Draculaura, Cleo de Nile i Lagoona Blue.

Lalki

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Black Carpet'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDF22
  • Numer modelu: BDF26

W tej serii sięgają ramion dziewczyny. Są one w całości fioletowe. Jedynie kok na czubku głowy Clawdeen jest brązowy. Co więcej, z lewej strony jej głowy wyrasta swobodny, lokowany kosmyk. Prawe ucho lalki przebite jest złotym kolczykiem w kształcie półksiężyca. Clawdeen ubrana jest w czarną sukienkę z fioletowymi rękawami wykonanymi z siateczki. Dodatkowo, dół ubranka również wykonany jest z tego materiału. Szyja dziewczyny ozdobiona jest złotą, pnącą się ku obojczykom lalki kolią. W pasie, lalka przepasana jest złotym paskiem, przypominającym łańcuchy i z wzorami jej skullete . Buty Clawdeen są złote, na wysokim obcasie, wiązane na kostce. Nie zakrywają one palców. Do lalki dołączona jest fioletowa torebka w kształcie półksiężyca.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Black Carpet'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDF22
  • Numer modelu: BDF23

W tej serii włosy Draculaury związane są w kok. Grzywka dziewczyny, która jest ułożona po lewej stronie jej czoła, jest całkowicie różowa. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę. Utrzymuje się ona na różowych ramiączkach. Ubranie ozdobione jest srebrnymi wzorkami oraz przepasane różowym paskiem, który przypomina łańcuch. Można zauważyć, że spod sukienki wystaje jej druga warstwa, która jest różowa i wykonana z siateczki. Buty Draculaury również są różowe. Są one wiązane na kostce. Do lalki dołączona jest różowa torebka w kształcie ust.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Black Carpet'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDF22
  • Numer modelu: BDF25

W tej serii włosy Cleo są całkowicie czarne z niebieskimi pasemkami. Grzywka dziewczyny jest również lekko pocieniowana. Na głowie lalki widnieje złota opaska z zdobieniem w kształcie skarabeusza. Cleo ubrana jest w turkusową sukienkę z czarnymi ramiączkami, które swobodnie zwisają. Ubranko ozdobione jest czarnymi pasami, co nadaje efekt bandaży. Jest ono również przepasane złotym paskiem ze sznurami. Buty dziewczyny to złote sandałki na obcasie. Do lalki dołączona jest złota torebka w kształcie skarabeusza.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Black Carpet'
  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDF22
  • Numer modelu: BDF24

W tej serii włosy Lagoony są wyprostowane oraz ozdobione błękitnymi pasemkami. Na czubku jej głowy znajduje się czarna tiara podobizną koralowca. Uszy lalki przebite są błękitnymi kolczykami. Szyję Lagoony zdobi niebieski naszyjnik z pereł. Dziewczyna ubrana jest w dwuwarstwową sukienkę. Pierwsza warstwa jest w niebieskie, różowe i czarne łuki. Drugą stanowią dwa kolory - różowy oraz czarne. Oba imitują morskie fale. Buty lalki są jasnoróżowe, z odkrytymi palcami, wiązane na kostce oraz z obcasem w kształcie muszli. Do lalki dołączona jest czarna torebka w kształcie meduzy..

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej w Fandom

Losowa wiki