Fandom

Monster High Wiki

Between Classes

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Between Classes - linia lalek Monster High. Stanowi ona czwartą odsłonę serii Signature. Pierwsze lalki zostały wydane w marcu 2012. W linii pojawia się Rochelle Goyle, Venus McFlytrap, Robecca Steam oraz Jackson Jekyll.

Lalki

Rochelle Goyle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia:' 'Between Classes'
  • Wydanie: marzec 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: X3650

Rochelle ubrana jest w sukienką sięgającą do ud. Jej pasiasta góra jest czarno-biała. Dwa górne paski zastępują ramiączka sukienki. Czarno-różowy dół ozdobiony jest bardzo ciekawym wzorem. Przypomina on trochę gotyckie kolumny. Buty dziewczyny na wysokim obcasie mają szary kolor. Są ozdobione rzeźbieniami. Pod butami Rochelle ma różowe kabaretkowe skarpetki. Lalka ma na sobie również czarny pasek, kolczyki, naszyjnik i tiarę.

W pudełku znajduje się również szara torebka, figurka Rouxa, szczotka, stojak oraz pamiętnik Rochelle.

Jackson Jekyll

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Between Classes'
  • Wydanie: marzec 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: X3649

Jackson ma na sobie żółtą koszulę, na którą założony jest pulower w szaro-czarną szachownicę. Pod szyją chłopak ma zawiązaną niebieską muszkę. Jego jeansy mają szary odcień i wystaje z nich jego koszula. Buty potwora są niebieskie z zielonymi akcentami. Białe sznurówki są starannie zawiązane. Ma kolczyk we brwi (identyczny jaki posiada jego drugie wcielenie). Nosi też czarne okulary w prostokątnej oprawie.Do zestawu dołączony jest jego zwierzak- kameleon Crossfade.

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Between Classes'
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: X3651

Venus ma na sobie czarną koszulkę z zielonymi i różowymi napisami, zaakcentowaną jeansową kamizelką. Dziewczyna nosi też czarną mini spódniczkę i różowe legginsy, ozdobione żółtymi i zielonymi kwiatami. Jej buty na wysokich obcasach są różowe. Ich podeszwy przypominają paszczę muchołówki. Sznurówki są w kolorze zielonym. Jej cień do powiek i szminka są w kolorze jasnego różu. Venus ma na prawym uchu trzy zielone winne pnącza, które imitują kolczyki.

Robecca Steam

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Between Classes'
  • Wydanie: lipiec 2012
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: X3652

W tej serii Robecca ubrana jest w czarną kamizelkę ze złotymi obszyciami oraz czarno-granatowo-białą sukienkę w stylu retro. Ozdobiona jest ona brązowymi rombami i kołami zębatymi. Sukienkę zdobi granatowa i metalowa imitacja sukienki. Brązowe buty upiorki pełne są różnorodnych trybików, kół zębatych i śrub. Sięgają one do łydek Robecci. Na prawej ręce dziewczyna ma granatową bransoletkę. Uszy robota zdobią brązowe kolczyki składające się z kół zębatych i śrubek. Włosy dziewczyny są pofalowane, czarno-granatowe. Na nich widnieją brązowe gogle lotnika. Wystaje z nich antenka. Do pudełka dołączona jest granatowa torebka, Kapitan Penny - pingwin Robecci oraz pamiętnik dziewczyny.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej w Fandom

Losowa wiki