Fandom

Monster High Wiki

Bekka Madden

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bekka Madden - występuje tylko w książkach. Była dziewczyna Bretta (w książce Upiór z Sąsiedztwa Brett zrywa z nią) i była przyjaciółka Haylee (w książce O Wilku Mowa... Haylee przestaje być jej asystentką) i Melody (pod koniec książki Upiorna Szkoła zostały wrogami). Z charakteru przypomina Toralei Stripe. Jest wrogiem RAD-owców gdyż myśli, że to przez nich Brett z nią zerwał. Po przegranej z RAD-owcami przeniosła się do Whitemore High i nie wystąpiła w 4 części książki.

WyglądEdytuj

Bekka ma kasztanowe włosy i piegi.

RelacjeEdytuj

MiłośćEdytuj

Od początku książki była z Brettem, o którego była strasznie zazdrosna. Gdy chłopak zerwał z nią dla Frankie, zaczęła nienawidzieć RAD-owców.

RodzinaEdytuj

O rodzinie Bekki niewiele wiadomo. Jej tata wystąpił epizotycznie w Upiornej Szkole gdzie robił jej , Melody i Haylee zdjęcia na imprezę oraz przywiózł je tam. Wiadomo też, że ma babcię, która według Bekki "ubiera się tak jak Haylee".

PrzyjacieleEdytuj

Bekka obecnie nie ma żadnych przyjaciół. W 2 części zerwała przyjaźń z Melody i zostały wrogami, a w 3 przestała się "przyjaźnić" z Haylee i innymi dziewczynami , które za razem przestały być jej "sługami".

ZwierzątkoEdytuj

Obecnie nie wiadomo czy Bekka ma jakiegoś zwierzaka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki