Fandom

Monster High Wiki

Beeanna

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Beeanna
Beeanna 2.jpg
Wiek: 16
Zabójczy Styl: Moje błędne oczy zawsze znajdą jakiś ciekawy styl. Znajdą też sposób, aby umiejętnie łączyć ze sobą moje ulubione dwa kolory. Wyglądam wtedy odlotowo!
Ulubione zajęcie: Oczywiście ogrodnictwo! Ja po prostu uwielbiam kwiaty. Szczególnie te czarne i żółte...
Zwierzak: Absolutnie chciałabym umrzeć bez mojego ślicznego domowego niedźwiadka Honeycomba. On ma obsesję na punkcie miodu mojej mamy.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy ludzie nazywają mnie brzęczącym zabójcą. Jestem tylko pszczelą królową szkoły!
Upiorna wada: Większość potworów obwinia mnie za panujący wszędzie hałas. Są oni w błędzie. Brzęczę tylko wtedy, gdy mówię (to jest żenujące).
Ulubione jedzenie: Miód. Jest prawie tak samo słodki jak ja.
Ulubiony przedmiot: Martwe języki. Moi rodzice mówią, że zawsze byłam najlepsza w literowaniu!
Nielubiany przedmiot: Szalona nauka. Jestem strasznie wściekła, gdy każą nam kroć pszczoły!
Ulubiony kolor: Czarny i żółty.
Przyjaciele: Frankie Stein i Clawdeen Wolf
Dolldiaryicon.jpg Brak pamiętnika

Beeanna – 16-letnia córka szerszeni. Jej lalka powstała tylko do ułożenia z serii 'Create a Monster'. Udostępniono również informacje o niej na oficjalnym profilu MH na Facebooku. Pojawiła się jedynie w komiksie.

Osobowość

Jak na razie osobowość Beeanny nie jest znana.

Wygląd

Włosy Beeanny, sięgające do bioder są koloru czarnego. Ozdobione są one żółtymi pasemkami. Oczy dziewczyny są koloru szarego. Są one podobne do oczu pszczoły (można w nich zauważyć maleńkie kryształki). Usta potworki pomalowane są na kolor czerwony. Skóra dziewczyny jest koloru żółtego. Końcówki kończyn Beeanny są czarnego koloru.

Klasyczny potwór

Szerszeń.jpg

Szerszeń to rodzaj owadów z rodziny osowatych. Najwięksi przedstawiciele rodziny dorastają do 45 mm długości. Szerszenie żywią się pszczołami, ćmami i innymi dużymi owadami.

Motyw szerszeni zmutowanych genetycznie został już wielokrotnie użyty w popkulturze filmowej.

Relacje

Rodzina

Beeanna jest córką szerszeni.

Miłość

Jak na razie nie wiadomo, czy Beeanna ma chłopaka, czy się w kimś podkochuje.

Przyjaciele

Według udostępnionych informacji o Beeannie na Facebooku, dziewczyna przyjaźni się z Frankie Stein i Clawdeen Wolf.

Zwierzątko

Honeycomb to domowy niedźwiadek Beeanny. Ma on obsesję na punkcie miodu mamy swojej właścicielki.

Lalki

Create a Monster

  • Wydanie: listopad 2011
  • Numer asortymentu: W9175
  • Numer modelu: W9176
  • Typ ciała: kobieta

Głowa Beeanny jest koloru żółtego. W zestawie znajduje się również para dłoni, rąk, ud i kończyn dolnych. W skład ubrania potworki wchodzi czarna sukienka ozdobiona żółtymi, ukośnymi paskami. Buty lalki są koloru czarnego. Czarna peruka dziewczyny ozdobiona jest żółtymi pasemkami. Do pudełka dołączona jest para przezroczystych skrzydełek oraz okulary przypominające oczy pszczoły. Do lalki nie jest dołączony tors. Można go jednak kupić w internecie.

Meta Timeline

  • listopad 2011: pierwsza lalka Beeanny zostaje wydana.
  • 2 grudnia 2011: Na oficjalnym profilu Monster High na Facebooku zostają ujawnione informacje o Beeannie.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki