FANDOM

Assortment logo - Make a Splash

Oryginalne logo

Beach Beasties logo

Nowe logo

Beach Beasties – linia lalek Monster High. Linia jest także znana pod nieoficjalną nazwą 'Make a Splash'. Postacie, które w niej występują, wybierają się na basen. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w styczniu 2013 roku. Były to Draculaura, Lagoona Blue i Venus McFlytrap. W lipcu tego samego roku, linia została wzbogacona o lalkę Frankie Stein, Rochelle Goyle oraz Holta Hyde.

W sierpniu 2014 do grona lalek z serii dołączyła Jinafire Long, Clawdeen Wolf oraz Spectra Vondergeist.

Lalki Draculaury, Lagoony Blue i Venus McFlytrap zostały wydane ponownie w 2015 roku.

2013

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Beach Beasties'
  • Wydanie: styczeń 2013
  • Numer asortymentu: Y7302
  • Numer modelu: Y7303

W tej serii Draculaura ma włosy sięgające brody dziewczyny. Upięte są one w dwie zakręcone kitki. Grzywka lalki jest koloru różowego. Draculaura ubrana jest w jednoczęściowy kostium kąpielowy. Ma on wzór złożony z pionowych czarno-białych pasków. Na pasie widnieje różowy pasek. Oprócz tego kostium ozdobiony jest różowymi wykończeniami. Buty dziewczyny są malinowe i na koturnie. Do pudełka dołączony jest ręcznik z takim samym wzorem, który widnieje na kostiumie lalki, różowa, koronkowa torebka, krem do opalania w różowej buteleczce oraz okulary przeciwsłoneczne w tym samym kolorze.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Beach Beasties'
  • Wydanie: styczeń 2013
  • Numer asortymentu: Y7302
  • Numer modelu: Y7305

W tej serii włosy Lagoony są wyprostowane. Ułożone są również w hipisowskim stylu. Głowa dziewczyny przepasana jest różową opaską. Jednoczęściowy kostium kąpielowy jest ozdobiony licznymi czarnymi zakolami. Wykończony jest różowymi frędzlami. Jego górne zakończenie ozdobione zostało długim, niebieskim materiałem. Buty Lagoony to różowe klapki na koturnie. Do pudełka dołączony jest ręcznik z takim samym wzorem, jaki widnieje na kostiumie lalki, niebieska, prześwitująca torba w kształcie muszli oraz niebieskie, okrągłe okulary przeciwsłoneczne.

Venus McFlytrap

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Beach Beasties'
  • Wydanie: styczeń 2013
  • Numer asortymentu: Y7302
  • Numer modelu: Y7304

Zielona grzywka Venus w tej serii zaczesana jest do tyłu. Kostium kąpielowy lalki jest jednoczęściowy. Ozdobiony jest wzorem z czarnych, różowych i zielonych zygzaków. Oprócz tego, strój posiada zielony ściągacz. Widnieje na nim biały zygzak. Buty lalki ro różowe sandałki na koturnie. W pudełku znajduje się ręcznik z takim samym wzorem jak na kostiumie Venus, różowa torba oraz spiczaste, zielone okulary przeciw słoneczne.

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Beach Beasties'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBR79
  • Numer modelu: BBR80

W tej serii włosy Frankie związane są w koński ogon. Ponadto, ozdobione są one niebieskimi pasemkami. Grzywka dziewczyny znajduje się po prawej stronie jej głowy. Na głowie lalki widnieją żółte okulary, a ich oprawki przypominają błyskawice. Frankie ubrana jest w żółty, jednoczęściowy kostium kąpielowy, ozdobiony wzorkiem z czarnych kół zębatych. Dodatkowo, ubranko ozdobione jest granatowymi ramiączkami w kształcie błyskawic, które sięgają aż do końca nogawek stroju. Na nadgarstkach dziewczyny widnieją granatowe, poczwórne bransoletki.Buty Frankie są żółte oraz na wysokim obcasie. Do lalki dołączony jest ręcznik z takim samym wzorkiem jak na kostiumie Frankie oraz żółta torba z rączką w kształcie śrubki.

Rochelle Goyle

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Beach Beasties'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBR79
  • Numer modelu: BBR81

W tej serii włosy Rochelle sięgają ramion dziewczyny. Na głowie lalki znajdują się niebieskie okulary przeciwsłoneczne, których oprawki przypominają kokardę. Rochelle ubrana jest w biało-różowy jednoczęściowy kostium kąpielowy, który utrzymuje się na czarnych ramiączkach. Dodatkowo, ubranko ozdobione jest czarną figurą na brzuchu, a także zieloną falbanką w czarne kropki, obszytą niebieską nicią. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje niebieska, bogato rzeźbiona bransoleta. Buty Rochelle są ciemnozielone oraz bogato zdobione. Do lalki dołączony jest różowy ręcznik w niebieskie szlaczki oraz niebieska torebka.

Holt Hyde

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Beach Beasties'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBR79
  • Numer modelu: BBR82

W tej serii na głowie Holta widnieją okulary przeciwsłoneczne w pomarańczowych oprawkach, które przypominają płomienie. Jest on ubrany w czerwoną koszulkę na ramiączkach, ozdobioną żółtymi kleksami oraz czarnym logiem Monster High i paskami przy obojczykach tego samego koloru. Dodatkowo chłopak ma na sobie szare rybaczki, które zdobią pomarańczowe trójkąty przy kolanach. Na nogach Holta widnieją pomarańczowe klapki. Do lalki dołączony jest pomarańczowy ręcznik w żółte i czarne kleksy, a także pomarańczowa torba, która przypomina stół didżeja.

2014

Jinafire Long

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Beach Beasties'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: CBX53
  • Numer modelu: CBX56

W tej serii włosy Jinafire związane są w wysoką, krótką kitkę. Jej grzywka natomiast jest prosta. Głowa lalki ozdobiona jest również bordowymi okularami przeciwsłonecznymi w oprawkach imitujących płomienie. Uszy Jinafire przebite są długimi, różowymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest w różowy, jednoczęściowy kostium kąpielowy, utrzymujący się na prawym ramieniu. Ozdobiony jest on wzorkiem przedstawiającym zielone i fioletowe kwiaty. Jest również obszyty jadowicie zielonymi falbankami. Buty Jinafire są malinowe, wiązane na kostce i na koturnie. Do lalki dołączona jest różowa torba plażowa na ramię oraz ręcznik z takim samym wzorem, jaki jest na kostiumie dziewczyny.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Beach Beasties'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: CBX53
  • Numer modelu: CBX54

W tej serii włosy Clawdeen są pofalowane oraz ozdobione fioletowymi pasemkami. Na głowie dziewczyny widnieje zielona opaska z ćwiekami, a jej uszy przebite są okrągłymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest w dwuczęściowy kostium kąpielowy. Składa się on z bluzki na ramiączkach z odkrytym brzuchem oraz szortów. Obie części są fioletowe oraz wykończone zieloną falbanką w purpurową panterkę. Na obu nadgarstkach lalki widnieją fioletowe, kolczaste bransoletki. Buty Clawdeen również są fioletowe, z zaokrąglonym obcasem. Do lalki dołączona jest purpurowa torba plażowa, ozdobiona czarną panterką oraz ręcznik z tym samym wzorem, który widnieje na kostiumie dziewczyny.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Beach Beasties'
  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: CBX53
  • Oznaczenie modelu: CBX55

W tej serii włosy Spectry uczesane są w koński ogon, którego koniec jest lekko zawinięty do góry. Na głowie dziewczyny widnieją błękitne okulary przeciwsłoneczne, a jej uszy przebite są kolczykami tego samego koloru, które kształtem przypominają kulę więzienną. Lalka ubrana jest w jednoczęściowy kostium kąpielowy w ukośne fioletowe i niebieskie paski. Utrzymuje się on na fioletowej tasiemce, wykończonej czarną, postrzępioną falbanką. Na lewej ręce Spectry znajduje się potężna, fioletowa bransoletka, wykonana z łańcuchów. Buty dziewczyny są błękitne, na wysokim obcasie i wiązane na kostce. Do lalki dołączona jest fioletowa torba plażowa z dwoma uchwytami oraz ręcznik z takim samym wzorem, który widnieje na kostiumie Spectry.

Ciekawostki

  • Na początku serii Draculaura nie miała kłów, a makijaż Venus był taki jak w wersji Basic.
  • Pierwsze lalki Holta wydane w ramach serii nie posiadały tatuażu na plecach.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls