Fandom

Monster High Wiki

Batsy Claro

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Batsy Claro
BatsyClaro Skullette.jpg
Batsy Claro art.png
Wiek: 17 lat
Zabójczy Styl: Czerpię inspiracje modowe z otaczającej mnie dżungli, zieleni pierzastych liści palm i jaskrawych barw orchidei. Pomaga mi to jednocześnie wtapiać się w tło i wyróżniać się.
Ulubione zajęcie: Wprowadzanie potworów po raz pierwszy do dżungli. Patrzenie na ich twarze porażone nadnaturalnym pięknem nigdy mi się nie znudzi.
Zwierzak: Zwierzak? Co to, to nie!
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy potwory chcą zabrać ze sobą do domu roślinki lub zwierzęta z dżungli. Rozumiem, dlaczego chcą to robić, ale najlepszym miejscem dla każdego roślinnego czy zwierzęcego bytu jest jego własny dom.
Upiorna wada: Naprawdę nie znoszę potworów, które wolą kryć się w cieniu, kiedy trzeba chronić naszą krainę Ziemię. To jedyny świat, jaki mamy, i nie powinniśmy odwracać oczu, gdy trzeba o niego zadbać.
Ulubione jedzenie: Krwiste… pomarańcze.
Ulubiony przedmiot: Ge-ogr-fia. Uwielbiam dowiadywać się więcej o świecie wokół mnie.
Nielubiany przedmiot: Dramat. Nie jestem w tym dobra i tego nie lubię.
Ulubiony kolor: Zieleń liści i biel.
Przyjaciele: Venus McFlytrap, Jane Boolittle
Dolldiaryicon.jpg Pamiętnik Batsy Claro

Batsy Claro – córka białego nietoperza-wampira. Ma 17 lat i pochodzi z Kościaryki.

Osobowość

Batsy troszczy się o przyrodę i jest wytrwała w swoich przekonaniach. Jest też bardzo pomocna. Można powiedzieć, że jej bratnią duszą jest Venus McFlytrap.

Wygląd

Batsy jest dziewczyną o białych, falowanych włosach. Gdzieniegdzie widnieją w nich zielone pasemka. Większość jej włosów jest rozpuszczona. Jeden kosmyk jest związany w kitkę. Ma jasnoróżową skórę i brązowe oczy. Z jej ust wystają dwa kły. Na twarzy ma namalowane białe i zielone paski oraz małego, czerwonego nietoperza.

Klasyczny potwór

Dra.jpg

Wampir – fantastyczna istota, żywiąca się ludzką krwią, prawie nieśmiertelna, o ludzkiej postaci i charakterystycznych wydłużonych kłach. Wampirom przypisywane są liczne zdolności paranormalne, m.in. regeneracja, hipnoza, wyczulony słuch, niezwykła prędkość, ogromna siła oraz zdolność do przemiany w nietoperza.

Pierwsze wampiry pojawiły się w książce "Dracula" Brama Stokera, która powstała w XIX wieku. Zgodnie z wierzeniami, wampir to zmarły, który wstaje z grobu i wypija ludzką krew. Istoty te w wielu książkach i filmach zostały unicestwiane za pomocą kołków. Było można się przed nimi ochronić wieszając czosnek na drzwiach i oknach oraz nacierać kominki, drzwi i okna, aby wampiry się nie dostały. Oprócz tego, stosowano także wodę święconą i krzyże. Według Brama Stokera, Dracula miał wyrazistą twarz o ostro zarysowanych nozdrzach. Na zaciętych ustach, widocznych pod sumiastymi wąsami, rysował się wyraz okrucieństwa, a ostre białe zęby wychodziły na wargi zaskakująco czerwone, jak na człowieka w tym wieku. Uszy miał blade i szpiczaste, a paznokcie długie i przycięte w szpic. A co najdziwniejsze, środek jego dłoni był owłosiony.

Zdolności

  • Latanie - Batsy dzięki swoim ogromnym skrzydłom potrafi wznieść się w powietrze i latać przez długi czas.
  • Echolokacja - Batsy przez to, że jest nietoperzem-wampirem posiada zdolność echolokacji. Wydaje wtedy z siebie głośny pisk, który jest w stanie niszczyć przedmioty.
    • Przenoszenie głosu - Batsy dzięki powyższej zdolności jest w stanie wydać z siebie dźwięk, który będzie dawał wrażenie, że znajduje się w innym miejscu niż rzeczywiście jest.
  • Wyczulony słuch - Batsy potrafi usłyszeć nawet najcichsze rozmowy z bardzo dalekiej odległości.
  • Komunikacja ze zwierzętami - Wg pamiętnika Batsy może ona rozmawiać z pająkami i wężami.
  • Instynkt nietoperza - Batsy posiada zachowania charakterystyczne dla nietoperza takie jak spanie głową w dół podczas dnia.

Umiejętności

  • Wiedza biologiczna - Batsy posiada ogromną wiedzę z zakresu fauny i flory dżungli, dzięki czemu jest tam w stanie żyć i lepiej chronić przyrodę.
    • Zielarstwo - Jej wiedza przydaje się również do tworzenia naturalnych ziołowych mikstur takich jak środki odstraszające owady.

Relacje

Rodzina

Batsy jest córką białych nietoperzy-wampirów.

Przyjaciele

Batsy przyjaźni się z Venus McFlytrap i Jane Boolittle.

Miłość

Relacje miłosne Batsy nie są znane.

Zwierzak

Batsy nie posiada żadnego zwierzaka, bo jak twierdzi miejsce zwierzaków jest w ich naturalnym środowisku.

Lalki

Brand-Boo Students

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Brand-Boo Students'
  • Wydanie: październik 2015
  • Numer asortymentu: CFD17
  • Numer modelu: CHL41

W tej serii włosy Batsy są pofalowane. Większość z nich jest rozpuszczona. Jej grzywka jest związany w kitkę. Na głowie ma zieloną opaskę z liści z białą ozdobą w kształcie nietoperza. Jej uszy są przebite białymi kolczykami z wizerunkiem nietoperza. Lalka ubrana jest w zieloną bluzkę łódkę obszytą na górze wielką falbanką oraz kolorowe krótkie spodenki z przyczepionymi trzema paskami różowej, czarnej i zielonej siateczki oraz białym nietoperzem. Jej torebka jest zielona i kanciasta, z wizerunkiem nietoperza. Rączka torebki jest beżowa, w kształcie rombu. Buty dziewczyny sięgają prawie do jej kolan. Są na koturnie i całe wyglądają jakby były zrobione z liści traw. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Meta timeline

  • 9 kwietnia 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Batsy Claro.
  • 29 stycznia 2015: Oficjalny art dziewczyny przedostaje się do internetu.
  • 24 czerwca 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Batsy zostaje ukazane w internecie.
  • 16 października 2015: Isi pojawia się w odcinku Cel: Straszyceum, część 1.
  • 21 października 2015: Profil dziewczyny zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.

Ciekawostki

  • Inspiracją do jej wyglądu i pochodzenia prawdopodobnie był Podlistnik białawy - gatunek nietoperza występującego na Kostaryce.
  • Jej nazwisko pochodzi z języka hiszpańskiego i oznacza "wyraźny" lub "jasny".
  • Pierwszy człon imienia - "Bat" - pochodzi z angielskiego i oznacza "nietoperz".

Galeria

Galeria webisodów

Różne

Postacie z serii Monster High

Więcej w Fandom

Losowa wiki