Fandom

Monster High Wiki

Basic

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Coś czai się w sali Monster High. Coś zabójczego. Coś zaciętego. Cytat2.png
Narrator w reklamie serii lalek

Basic - pierwsza linia lalek Monster High, jak również serii Signature. Postacie, które w niej występują ubrane są w swoje codzienne lub szkolne ubrania. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w lipcu 2010 roku. Byli to Frankie Stein, Draculaura, Clawdeen Wolf, Lagoona Blue, Cleo de Nile, Deuce Gorgon oraz Ghoulia Yelps i Holt Hyde.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2010
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: N5948

Frankie ma czarno-białe włosy z grzywką spiętą do tyłu. Jej oczy są pomalowane na fioletowo, a usta na czerwono. Lalka posiada kolczyki na srebrnym łańcuszku w kształcie niebieskiej czaszki i białe śrubki przy szyi. Dziewczyna nosi czarny krawat ze srebrnymi groszkami i srebrną klamerką w kształcie czaszki. Jej sukienka jest czarna w czerwoną, turkusową, białą kratkę. Góra ubrania jest biała. Rękawy są zrobione z czarnej siatki, podobnie jak dół sukienki. Lalka posiada pasek z ćwiekami i błyskawicą, dwie srebrne bransoletki i jedną niebieską oraz czarną torebkę z czerwonymi i srebrnymi dodatkami. Frankie ma szpilki w czarno-białe paski na czarnej podeszwie.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2010
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: N5946

Draculaura ma różowo-czarne włosy spięte w kucyki oraz grzywkę. Jej kolczyki są białe, w kształcie agrafek. Lala ma różową kamizelkę i siatkową, czarną bluzkę z kołnierzykiem i koronkowymi mankietami. Lalka posiada różowy naszyjnik z kryształów w kształcie kwiatów i żabot. Spódniczka jest biała, z siatkowym dołem. Dziewczyna ma różowy makijaż, czarne, siatkowe legginsy i różowe, sznurowane kozaki.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny Art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2010
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: N5947

Clawdeen ubrana jest w fioletowe buty na czarnym koturnie, fioletową spódniczkę z czarnym paskiem z ćwiekami, różowy top w czarne paski tygrysa i czarną bluzę z fioletowym futrem i złotym paskiem. W skład biżuterii wchodzi złoty naszyjnik z fioletowym oczkiem i złote kolczyki w uszach. Dziewczyna ma również czarną obrożę ze złotymi kulkami.

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2010
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: P2673

Lagoona ubrana jest w różowy jednoczęściowy strój kąpielowy i czarno-turkusowe szorty. Dziewczyna ma na sobie również niebieską bluzę z kapturem ozdobioną błękitnymi łuskami. Jej rękawy są czarne. Nogi lalki zdobią niebieskie kabaretki, które sięgają do kolan Lagoony. Na stopach dziewczyna założone ma japonki na czarno-białym koturnie. Na nadgarstku lalka nosi złotą bransoletkę, a na szyi - również złoty naszyjnik. Jest on w kształcie konika morskiego. We włosach Lagoona nosi różowy kwiatek.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2010
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: N2854

Cleo ubrana jest w złoty kombinezon. Nie posiada on ramiączek. Na nim założona jest błękitna tunika z siatki. Mumia ma na prawym udzie opaskę, za którą schowany jest jej telefon komórkowy. W skład akcesoriów lalki wchodzi złoty pasek, kolczyki, bransoleta na ramię i opaska z klejnotami.

Lalka sprzedawana jest w dwupaku z Deuce'm Gorgonem.

Deuce Gorgon

  • Lalka
  • Oficjalny Art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2010
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: N2854

Deuce ma na sobie czerwoną koszulkę bez rękawów, na której widnieje biała czaszka i czarny magnetofon. Na niej założona jest kamizelka z czarnym kołnierzem biało-szare paski. Spodnie lalki, ozdobione szarym paskiem z czerwoną klamrą i łańcuchem są koloru czarnego. Widnieją na nich małe kwadraciki. Oprócz tego, Deuce założone ma czarno-białe buty z szarą podeszwą, czarną rękawiczkę (na lewej dłoni), czarną frotkę z czaszką i kolczyk w lewym uchu. Lalka ma na nosie czerwone okulary.

Deuce jest sprzedawany w dwupaku  z Cleo.

Ghoulia Yelps

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: październik 2010
  • Numer Asortymentu: N2851
  • Oznaczenie modelu: R3708

Ghoulia cechuje się bladą skórą i niebieskimi włosami. Uroku dodają jej białe okulary - kujonki. Na co dzień nosi bluzkę w czarne, czerwone oraz białe paski. Na to narzuca top na ramiączkach w wisienki. Ma czerwone spodnie w krucze grochy oraz wysokie,sznurowane buty na obcasach. Całość dopełnia pasek wyglądający jak klawisze fortepianu. Na głowie nosi zieloną opaskę, a przy uszach widnieją kolczyki przypominające suwaki, w kolorze ciemno-różowym.

Holt Hyde

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: październik 2010
  • Numer asortymentu: N2851
  • Numer modelu: V2324

Holt ma na sobie czerwoną, skórzaną kurtkę ze złotymi nićmi i ćwiekami na ramionach, a pod nią czarno-białą koszulkę. Oprócz tego rurki w czarne i fioletowe paski, na których końcu widnieją języki ognia. Jego buty to czarno-żółte wysokie trampki, z niestarannie zawiązanymi sznurówkami. Akcesoria potwora to czarno-pomarańczowe słuchawki, na których widnieje czaszka.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsMonster FamilyGarden Ghouls
Niskobudżetowe: Fearleading Dolls • Emoji Dolls • Music Class • Party Hair • Lots of Looks • Dessert Themed • Electrified

Więcej w Fandom

Losowa wiki