FANDOM

Ballerina Ghouls Logo

Ballerina Ghouls – linia lalek Monster High. Postaciami, które pojawiły się w tej serii są Draculaura, Cleo de Nile i Moanica D'kay. Lalki ukazały się w 2017 roku.

Lalki

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ballerina Ghouls'
  • Wydanie: zima 2017
  • Numer asortymentu: FKP60
  • Numer modelu: FKP61

Włosy Draculaury są lokowane i związane w krótką kitkę przechyloną na prawo. Grzywka opada na całe czoło. Na głowie ma różową tiarę z motywami pajęczej sieci, serc i nietoperzych skrzydeł. Na szyi ma czarny, masywny naszyjnik w kształcie serca ze skrzydłami nietoperza, połączony z chustą tego samego koloru, a na nadgarstkach ma czarne bransolety w kształcie pajęczej sieci. Lalka ubrana jest w koszulkę bez ramiączek w poziome, różowo-błękitne pasy i czarne wzory serc ze skrzydłami oraz różową, poszarpaną spódnicę w jaśniejsze kropki, czarne wzory pajęczyn i błękitne wzory kokard, wykończona podszewką z czarnej siateczki, która wystaje poniżej materiału. Jej nogi są pomalowane na biało, co ma imitować rajstopy. Na nogach ma błękitne getry. Jej buty to różowe obuwie baleriny sięgające kostek na bardzo wysokim i ostro wykończonym koturnie, ozdobione z tyłu skrzydłami nietoperza. Dołączono do niej jasnoróżowy bukiet kwiatów.

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ballerina Ghouls'
  • Wydanie: zima 2017
  • Numer asortymentu: FKP60
  • Numer modelu: FKP62

Włosy Cleo są związane w wysokiego koka. Grzywka jest rozłożona na całe czoło i widoczne są w niej niebiesko-zielone pasemka. Na głowie ma złotą tiarę z motywami skrzydeł, węży i kwiatów lilii, na szyi ma złoty napierśnik połączony z gorsetem i pasem tego samego koloru, a na rękach ma niebieskie karwasze przypominające bandaże. Lalka ubrana jest w jasnoniebieską sukienkę w niebieskie zawijasy, żółte plamy i czerwone hieroglify, utrzymująca się na ramiączku z czarnej siateczki, z poszarpanym, krótkim dołem wykończonym dwoma warstwami podszewki z siatki - jednej w kolorze czerwonym a drugiej w czarnym, która sięga do jej kolan. Nogi są pomalowane na biało, co imituje rajstopy. Buty lalki to sięgające do kolan obuwie baleriny z bardzo wysokim, ostro zakończonym koturnem z motywem kamiennych bloków. Dołączono do niej złotą serpentynę z rączką w kształcie sarkofagu.

Moanica D'kay

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Ballerina Ghouls'
  • Wydanie: zima 2017
  • Numer asortymentu: FKP60
  • Numer modelu: FKP63

Włosy Moanici są związane w krótką, wysoką kitę, która jest lokowana. Na głowie ma jasnoróżowy diadem z motywami róż, kości i serc, na szyi ma ćwiekowaną obrożę tego samego koloru połączoną z szelkami i paskiem, a na rękach ma fioletowe karwasze wykończone ćwiekami. Lalka ubrana jest w fioletowo-różową sukienkę na ramiączkach obszytą u góry zieloną nitką, w różowe wzory mózgu, fioletowe ukośne pasy, zielone rozgałęzione wzory oraz żółte znaki zagrożenia biologicznego. Dół jest mocno poszarpany, wykończony dwuwarstwową podszewką z zielonej i czarnej siateczki, które sięgają do jej kolan. Nogi są pomalowane na biało, co imituje rajstopy. Jej buty to sięgające do połowy łydek obuwie baleriny na bardzo wysokim, ostro zakończonym koturnie, całe ozdobione ćwiekami. Dołączono do niej czarną maskę z piórem po środku.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Signature - pojedyncze lalkiOriginal GhoulsLove in ScarisGhoulebrities in LondoomBoo York, Boo YorkHauntedMonster ExchangeGeek ShriekI Heart FashionFreak du ChicGhoul FairWheel LoveGore-Geous AccessoriesFangtastic FitnessBoo York, Boo York: City GhoulsLove's not DeadScare & Make-upFangin' At The MaulWheelin' WerecatsScarnivalBoo York, Boo York: Out-of-TombersBrand-Boo StudentsGhouls' GetawayGreat Scarrier Reef
Rok Linie lalek
2017 ElectrifiedParty GhoulsOne Team, One Scream!Monster FamilyGarden GhoulsSchool SpiritMonster FamilyGhoul to BatGhoul to WolfBallerina Ghouls
2018 Ghoul to MermaidHowling HoodiesGhostly Tea PartyRainy Day Ghouls
Inne Create a Monster, Inner Monster, Pluszaki Potworzaki, Secret Creepers, Gore-Geous Ghoul, Winylowe figurki, Monster High Mega Bloks, Monster Minis
Lalki niskobudżetowe