Fandom

Monster High Wiki

Avea Trotter

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Nie bądź naiwny. Normalne potwory nie chcą mieć nic wspólnego z hybrydami. Cytat2.png
Avea w filmie „Upiorne połączenie
Avea Trotter
Avea Skullette.PNG
Avea art.png
Wiek: 17
Zabójczy Styl: Uwielbiam stylowe stroje do jazdy konnej i wprost „brykam” ze szczęścia na myśl o nowych rękawiczkach.
Ulubione zajęcie: Biegam szybko jak wiatr i najbardziej na świecie kocham galopować przez… obojętnie przez co.
Zwierzak: Jeszcze żaden nie był w stanie dotrzymać mi kroku.
Najbardziej irytująca rzecz: Nie jestem jakimś kucykiem z cyrku i nie — nie zabiorę Cię na przejażdżkę ani nie podrzucę Cię na następną lekcję. To poniżej mojej godności.
Upiorna wada: Jestem nieco… no dobrze, bardzo uparta. Kiedyś postanowiłam sobie, że nikomu nie dam się okiełznać, ale ciągłe stawanie dęba też bywa męczące.
Ulubione jedzenie: Koktajle z kukurydzy, owsa, lucerny, pszenicy i trawy. Lubię też jabłka i cukier w kostkach.
Ulubiony przedmiot: Wychowanie fizyczne. Każda lekcja, na której mogę biegać jest fantastyczna!
Nielubiany przedmiot: Pływanie. Zdajesz sobie sprawę, jak długo trwa suszenie się, bez konieczności pójścia mokrym na następną lekcję?
Ulubiony kolor: Czerwony. Wyglądam w nim świetnie, dlatego lubię ubrania w tym kolorze.
Przyjaciele: Sirena von Boo, Bonita Femur i Neightan Rot.
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Avei Trotter

Avea Trotter – hybryda centaura (ojciec) i harpii (matka). Ma 17 lat. Zadebiutowała w filmie Upiorne połączenie. Avea wielokrotnie zmieniała swoją szkołę, ponieważ w żadnej z nich nie potrafiła się odnaleźć. Sytuacja ta dotknęła dziewczynę na tyle, by wyrobić sobie wrogi stosunek do innych, w ramach obrony przed dalszymi problemami. Jest także świadoma tego, że takie zachowanie nie przyniesie jej kolejnych znajomych, jednakże wystarczają jej już ci, których ma, okazując im swoją opiekuńczość. Avea jest dzieckiem dwojga naukowców, prowadzących własne laboratorium, ale ona nie chce podążać ich śladami i żyć chwilą.

Osobowość

Avea jest bardzo upartą upiorką, która zawsze dąży do tego, by postawić na swoim. Dziewczyna jest także bardzo dumna i nie pozwala nikomu wozić się na swoim grzbiecie. Ulubionym zajęciem Avei jest bieganie. Według swoich przyjaciół ma denerwujący nawyk wchodzenia w słowo. Przez to, że dziewczyna wielokrotnie zmieniała szkołę, stała się wrogo nastawiona do nowo poznanych potworów. Jest także świadoma tego, że w ten sposób nie zdobędzie nowych znajomości, jednak wystarczą jej już te, które posiada.

Wygląd

Avea jest centaurem - pół człowiekiem, pół koniem - i harpią. Ludzka część ciała dziewczyny jest liliowa, natomiast końska - ciemnofioletowa. Jej włosy są błękitne i związane w kręcony kucyk. Uszy postaci natomiast są spiczaste, a swoim wyglądem przypominają uszy konia. Oczy Avei są krystalicznie błękitne, a jej brwi - fioletowe. Kopyta centaura są czarne, natomiast ogon ma taki sam kolor jak jej włosy. Co więcej, z pleców Avei wyrastają pierzaste, czarne skrzydła zakończone turkusowymi piórami.

Klasyczny potwór

Centaur.jpg

Centaur – w mitologii greckiej pół człowiek, pół koń. Były to mityczne istoty o mieszanej budowie. Górna część ich ciała (tułów, głowa, ręce) była podobna do ciała człowieka, natomiast dolna miała kształt konia.

Uchodziły za potomstwo Kentaurosa i klaczy magnezyjskich lub Iksjona i widziadła (chmury) Nefele, której Zeus nadał postać Hery.

Tworzyły prymitywne plemię. Zamieszkiwały góry i lasy Tesalii oraz Arkadię. Miały dzikie obyczaje. Żywiły się surowym mięsem upolowanych zwierząt, łatwo się upijały. Przebywając na dworze króla Lapitów Pejritoosa, jako jego weselni goście z powodu nadmiaru wypitego przez nich wina wszczęli bójkę. Walkę z nimi podjęli znani mityczni herosi: Herakles, Nestor i Tezeusz. Walka centaurów z Lapitami znana była jako centauromachia.

Wizerunki centaurów można odnaleźć na metopach Partenonu, w Tezejonie oraz w malarstwie ściennym w Pompejach.

Współcześnie centaury występują w dziełach z gatunku fantasy, np. w cyklach Opowieści z Narnii, Harry Potter, Baśniobór czy Percy Jackson i bogowie olimpijscy.

Harpia – w mitologii greckiej duchy porywające dzieci i dusze oraz uosabiające gwałtowne porywy wiatru. Uchodziły za córki Taumasa i Okeanidy Elektry oraz za siostry bogini Iris.

Zdolności

  • Latanie - Mimo stosunkowo małych skrzydeł Avea jest w stanie unieść się nad ziemię oraz wlatywać na wyżej znajdujące się obiekty.

Umiejętności

  • Galop - Avea będąc w połowie Centaurem potrafi błyskawicznie biegać. Wspomina nawet, że nie ma zwierzaka dlatego, że żaden nie potrafi za nią nadążyć.

Relacje

Rodzina

Avea jest hybrydą centaura (ojciec) i harpii (matka). Rodzice dziewczyny prowadzą własne laboratorium, jednakże Avea nie planuje iść ich śladami.

Przyjaciele

Przyjaciółmi Avei są Sirena von Boo, Bonita Femur oraz Neightan Rot.

Miłość

Nie wiadomo nic o relacjach miłosnych Avei.

Zwierzak

Avea obecnie nie posiada żadnego zwierzaka.

Lalki

Freaky Fusion

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Freaky Fusion'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJR41
  • Numer modelu: BJR43

W tej serii włosy Avei związany są w koński ogon. Na jej głowie widniej czarny cylinder, zapinany pod podbródkiem, ozdobiony bordowym paskiem oraz piórkiem tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w błękitną, falbaniastą koszulę z kołnierzem. Na nią, został założony czerwony żakiet. Ma on krótkie, bufiaste rękawy, a ich końce wywinięte są na drugą stronę. Całość przepasana jest czarnym paskiem, do którego zostały przytwierdzone czarne wodze wykonane z łańcuchów. Na nadgarstkach upiorka ma fioletowe bransoletki, zaś na dłoniach - czarne rękawiczki. Ogon dziewczyny spięty jest czarną, długą spinką, a na jej kolanach znajdują się ochraniacze tego samego koloru. Do lalki dołączony jest pamiętnik.

Meta timeline

  • 19 listopada 2013: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Avei Trotter.
  • 27 grudnia 2013: Pierwsze zdjęcia lalki Avei przeciekły do internetu.
  • 3 kwietnia 2014: Oficjalny art Avei zostaje ujawniony.
  • 5 maja 2014: Profil Avei zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • czerwiec 2014: Pierwsza lalka Avei zostaje wydana w ramach serii Freaky Fusion.
  • czerwiec 2014: Wpisy z pamiętnika Avei zostają ujawnione.
  • 16 września 2014: Avea debiutuje w filmie Upiorne połączenie.

Ciekawostki

  • Nazwisko tłumaczone z angielskiego oznacza Kłusak. Jest to nazwa jednego z typów koni.

Galeria

Galeria webizodów

Telewizyjne

Inne

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki