Fandom

Monster High Wiki

Astranova

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Mam na imię Astranova. Piosenka, którą słyszeliście to sygnał alarmowy. Uratowaliście mnie. Cytat2.png
Astranova w filmie „Boo York, Boo York
Astranova
Astranova Skullette.PNG
Astranova.jpg
Wiek: 15 kosmicznych lat
Moja BUU-unikalna cecha: Odkrywam! Mknę po galaktyce w poszukiwaniu kolejnych wyjątkowych potworów. Lubię latać własnymi ścieżkami i odnajdować to, co jest warte odkrycia.
Zabójczy Styl: Uwielbiam glam rock. Im więcej blasku nie z tego świata, tym lepiej. Dążę do tego, by być najbardziej olśniewającym obiektem we wszechświecie pełnym gwiazd!
Ulubione zajęcie: Śpiew. Muzyka to przestrzeń łącząca wszystkie wymiary. To też język zrozumiały dla wszystkich.
Zwierzak: Żadne stworzenie nie zapada w sen zimowy na tak długo, jak długo trwa mój stan bezruchu, więc w moim przypadku posiadanie zwierzęcia nie wchodzi w rachubę.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy upiorki pytają mnie, z jakiej jestem planety. Jestem z Komety, więc cała galaktyka jest moim domem!
Upiorna wada: Po tylu świetlnych latach podróży czasami mam trudności z odnalezieniem się w świecie potworów. Sens moich słów ginie w tłumaczeniu, a poza tym nie rozumiem powiedzonek moich nowych znajomych i mam wrażenie, że nasze rozmowy ciągle krążą po tej samej orbicie.
Ulubione jedzenie: Spaghetti i klopsiki księżycowe (tajemny przepis babci).
Ulubiony przedmiot: Astronomia. Kocham patrzeć w gwiazdy. Pomaga mi to, kiedy czuję, że zbyt długo przebywam poza moją atmosferą.
Nielubiany przedmiot: Nauka jazdy. Przez wieki latam wielkimi wahadłowcami, więc ziemskie pojazdy wydają mi się nudne.
Ulubiony kolor: Błyszczący. To też kolor, prawda?
Przyjaciele: Luna Mothews, Elle Eedee i Mouscedes King
Dolldiaryicon.jpg Pamiętniki Astranovy

Astranova – kosmitka, ma 15 kosmicznych lat. Zadebiutowała w filmie Boo York, Boo York. Posiadając magiczne moce, dziewczyna jest sławną córką Obcych z Komety. Astranova uwielbia śpiewać, a gdy jest ona na scenie, posługuje się kryształową gitarą.

Osobowość

Astranova jest miła i uwielbia świętować. Z uwagi na to, że dziewczyna jest przybyszem z kosmosu, przebywając z dala od domu, ma ona trudności ze zrozumieniem otaczających ją potworów.

Wygląd

Astranova jest dziewczyną granatowych włosach z fioletowymi pasemkami, które sięgają do bioder. Jej ciało wykonane jest z pokrytego brokatem kryształu w kolorze szafiru. Oczy dziewczyny są duże, ich tęczówka ma błękitną barwę, natomiast źrenica - granatową. Co więcej, znajdują się w nich białe gwiazdki. Astranova posiada tylko cztery palce u każdej dłoni.

Klasyczny potwór

Alien.jpeg

Kosmita – hipotetyczny przedstawiciel inteligentnej formy życia pozaziemskiego.

Pojęcie kosmity i problematyki obcych pojawiło się już w "Prawdziwej historii" Lukiana z Samosat i w "Opowieści o zbieraczu bambusu", a następnie spopularyzowane zostało w literaturze science fiction. Niektórzy ludzie uważają, że widzieli ich przylatujących w statkach kosmicznych (UFO) lub innego typu obiektach i byli przez nich "wzięci" celem badań i eksperymentów bądź zaginęli. Popularność uzyskała też teoria Ericha von Dänikena, według której kosmici odwiedzali Ziemię już w czasach prehistorycznych. Istnieją również teorie spiskowe przypisujące im ukryty wpływ na wydarzenia obecne.

Nie ma w chwili obecnej wiarygodnych danych naukowych o istnieniu inteligentnych istot pozaziemskich, choć wielu naukowców zajmujących się astronomią, astrobiologią i filozofią jest zdania, iż choćby z przyczyn statystycznych gdzieś we Wszechświecie musi istnieć życie, w tym życie świadome.

Zdolności

  • Lewitacja - Astranova potrafi wzbić się w powietrze na znaczną wysokość. Jest w stanie przemieszczać się w ten sposób, jednak wtedy unosi się tylko na parę centymetrów.
  • Telekineza - Astranova może przemieszczać i unosić obiekty siłą umysłu.
  • Materializacja gitary - Astranova posiada dar tworzenia kryształowej gitary z niczego kiedy tylko tego zapragnie.

Umiejętności

  • Granie na gitarze - Astranova potrafi naprawdę dobrze grać na gitarze.
  • Śpiew - Astranova umie także ładnie śpiewać.

Relacje

Rodzina

Astranova jest córką kosmitów, a dokładniej - Obcych z Komety.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Astranovy są Luna Mothews, Mouscedes King oraz Elle Eedee.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są jak na razie znane.

Zwierzak

Astranova nie posiada zwierzaka. Wszystko dlatego, że żadne stworzenie nie hibernuje tak długo, jak dziewczyna jest w zastoju, co uważa za niesprawiedliwe.

Lalki

Boo York, Boo York

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW58
  • Numer modelu: CHW58

W tej serii włosy Astranovy zaczesane są na tył głowy, a na jej czubku znajduje się błękitny kask ze srebrnymi kryształami po bokach oraz mikrofonem tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w białą sukienkę bez rękawów, utrzymującą się na czarnym kawałku materiału, oplecionym wokoło szyi. Ubranie pokryte jest srebrnymi trójkątami oraz różowymi wzorami przedstawiającymi konstelacje. Całość przepasana jest kryształowym, różowym paskiem, który połączony jest ze spiczastymi rękawami. Z tylnej części ubranka zwisają dwie peleryny wykonane z siateczki - różowa i niebieska. Na nadgarstkach Astranovy widnieją długie, srebrne bransolety wykonane z kryształu. Buty dziewczyny są różowe i utrzymują się na rzemieniach sięgających kolan, również z kryształu. Do lalki dołączono fioletową, kryształową gitarę elektryczną.

Lalka sprzedawana jest z zestawem akcesoriów.

Meta timeline

  • 28 maja 2014: Wnioski Mattela o zastrzeżenia znaków towarowych dla Astranovy.
  • 30 października 2014: Zdjęcie prototypu lalki Astranovy pojawia się w internecie.
  • 1 stycznia 2015: Pierwsze zdjęcia oficjalnej lalki Astranovy przedostają się do internetu.
  • 14 lutego 2015: Lalka Astranovy zostaje oficjalnie pokazana na New York Toy Fair.
  • 7 maja 2015: Profil Astranovy zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • 7 maja 2015: Oficjalny art Astranovy zostaje ujawniony.
  • maj 2015: Pierwsza lalka Astranovy zostaje wydana w ramach linii Boo York, Boo York.

Ciekawostki

  • Jej imię jest hybrydą imienia Astra oraz słowa Supernowa, które oznacza kosmiczną eksplozję powodującą powstanie niezwykle jasnego obiektu utrzymującego się nawet do paru miesięcy.
  • Pierwszy człon imienia - Astra - może nawiązywać do przedrostka "astro", który wskazuje, że dany wyraz jest powiązany z ciałami niebieskimi.
  • Wie o Ever After High.
  • Lalka Astranovy jest sprzedawana w dwóch wariantach - w kolorze ciemnoniebieskim lub jasnoróżowym z błyszczącymi drobinami.

Galeria

Galeria webizodów

Telewizyjne

Inne

Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki