Fandom

Monster High Wiki

Art Class

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Assortment logo - Art Class.png

Art Class - linia lalek Monster High. Jest ona poświęcona zajęciom plastycznym. Lalki, które z niej pochodzą, zostały wydane w październiku 2013 roku. W serii ukazała się Draculaura, Abbey Bominable, Robecca Steam oraz Skelita Calaveras.

Lalki

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Art Class'
  • Wydanie: październik 2013
  • Numer asortymentu: BDF11
  • Numer modelu: BDF12

W tej serii włosy Draculaury związane są w koński ogon. Co więcej, oprócz różowych pasemek, widnieją w nich dodatkowe - żółte. Grzywka dziewczyny jest lekko zakręcona, a na jej głowie widnieje żółta opaska z dwiema kokardkami. Uszy lalki przebite są różowymi kolczykami. Draculaura ubrana jest w żółtą koszulę z krótkimi rękawkami. Pod kołnierzem zawiązana jest różowa kokarda. Wykończenia ubranka również są w tym kolorze. Dziewczyna ubrana jest również w czarną sukienkę, sięgającą do kolan. Ozdobiona jest ona żółtymi i różowymi kleksami. W pasie lalki widnieje różowy fartuszek wykonany z siateczki, utrzymujący się na czarnej siateczce. Buty Draculaury są białe, na różowym obcasie w kształcie tubki farby. Do lalki dołączony jest biały pędzel, różowa paleta oraz obraz przedstawiający podobiznę dziewczyny.

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Art Class'
  • Wydanie: październik 2013
  • Numer asortymentu: BDF11
  • Numer modelu: BDF13

W tej serii włosy Abbey są niemalże całkowicie białe. Na głowie dziewczyny widnieją różowe google na czarnej gumce. Uszy lalki przebite są niebieskimi kolczykami w kształcie płatków śniegu. Abbey ubrana jest w sukienkę z krótkimi rękawkami. Ozdobiona jest ona białymi, fioletowymi, czarnymi i różowymi trójkątami. Górna, zarówno jak i dolna część ubranka obszyta jest niebieskim futerkiem. Co więcej, lalka przepasana jest biały paskiem, z którego "zwisają" sople lodu. Buty dziewczyny są niebieskie, na koturnie, sięgające za kostkę. Z ich górnej części "spływa" lód. Do lalki dołączona jest niebieska piła łańcuchowa oraz wykonana przez nią lodowa rzeźba - szczyt górski, na którym przedstawione jest popiersie Rossa Palonego.

Robecca Steam

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Art Class'
  • Wydanie: październik 2013
  • Numer asortymentu: BDF11
  • Numer modelu: BDD79

W tej serii włosy Robecci są niemal całkowicie granatowe. Jedynie grzywka dziewczyny, która jest zakręcona jest czarna. Na głowie lalki widnieją brązowe okulary spawacza. Jej uszy natomiast przebite są brązowymi kolczykami w kształcie zegarków. Robecca ubrana jest w fioletową koszulę z bufiastymi rękawkami i czarnymi guzikami oraz w czarną sukienkę na granatowych szelkach. Jest ona ozdobiona różowymi, żółtymi i niebieskimi paskami oraz niebieskimi kołami zębatymi. Co więcej, jest ona wykończona fioletową falbanką. Buty Robecci to granatowe kozaki sięgające łydek. Mają one brązową podeszwę i obcas. Do lalki dołączony jest brązowy palnik oraz metalowa rzeźba przez nią wykonana.

Skelita Calaveras

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Art Class'
  • Wydanie: październik 2013
  • Numer asortymentu: BDF11
  • Numer modelu: BDF14

W tej serii włosy Skelity są lekko wyprostowane. Oprócz pomarańczowych pasemek, można w nich jeszcze zauważyć turkusowe. Na głowie dziewczyny widnieje czarna opaska z niebieskim kwiatem. Lalka ubrana jest w różową bluzkę z nadrukiem przedstawiającym kręgosłup i żebra, kamizelkę w poziome czarno-białe paski, a także czarną spódniczkę w pomarańczowe, niebieskie i różowe kwiaty, obszytą różową, haftowaną falbanką. Całość przepasana jest pomarańczowym paskiem. Buty Skelity są pomarańczowe, wiązane na kostce. Mają odkryte palce, a rzemienie ozdobione są niebieskimi kwiatami. Do lalki dołączony jest czerwony dzban na niebieskiej podkładce oraz pomarańczowe, gliniane kwiaty.

Akcesoria

Art Class Studio

  • Wydanie: listopad 2013
  • Numer asortymentu: BDD81
  • Numer modelu: BDD83

W skład zestawu wchodzi szary piec, wykonany z cegieł. Wmontowana została w niem wysoka, purpurowa półka, na której znajduje się czarna miska z żółtą zawartością. Na piecyku znajduje się także niebieska bryłka lodu, z której można uformować czaszkę. Po lewej stronie przedmiotu widnieje fioletowa półeczka, na której znajduje się zielone naczynie do wyrabiania naczyń oraz wysoki pomarańczowy dzban. W zestawie znajduje się także czarny fotel na różowej nóżce, czarna sztaluga z obrazem oraz różowa szafka z kilkoma półkami i szarą paletą.

Ciekawostki

  • Każda z postaci wykonuje inne zajęcie. Skelita - robi gliniane dzbanki w piecu, Robecca - modele robotów, Abbey - lodowe rzeźby za pomocą piły łańcuchowej, a Draculaura - maluje obrazy na sztaludze.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki