FANDOM

Crest
Crest

 Ari Hauntington • Lalki • Galeria 
Ari Hauntington
Ari Skullette
Ari MHFODS art
Wiek: 15 lat
Moja BUU-unikalna cecha: Gram! Używam muzyki, aby zainspirować potwory do bycia sobą! Jest jeszcze lepiej gdy dodatkowo sprawiam, że chce im się tańczyć!
Zabójczy Styl: Artystyczna rockmanka. Gdy śpiewam popowe ballady będąc w świetle reflektorów lubię mieć na sobie lekkie, przewiewne, a zarazem modne i stylowe ubrania, które tańczą razem ze mną.
Ulubione zajęcie: Jestem popową piosenkarką. To nie tylko moje zajęcie. To moja kwintesencja.
Zwierzak: Często podróżuję, więc nie mam żadnego zwierzaka. Ale kiedyś to się zmieni, bo własne zwierzę zawsze jest twoim największym fanem i sprawia, że czujesz się mniej niewidzialna.
Najbardziej irytująca rzecz: Trolle. Nie te potworowate stwory, a ci zamieszczające nieprzyjemne komentarze pod moimi filmikami, które zamieszczam w internecie.
Upiorna wada: Umiem robić się materialna, ale nie na długo. Gdy próbuję wmieszać się w tłum normalsów zawsze istnieje ryzyko, że nagle zostanę zdemaskowana.
Ulubione jedzenie: Żelatyna. Jest trochę przezroczysta i półpłynna, więc to świetny deser dla duchów.
Przyjaciele: Deuce Gorgon, Cleo de Nile, Frankie Stein, Draculaura, Ghoulia Yelps i Catty Noir
Dolldiaryicon

Ari Hauntington – córka duchów i sławna piosenkarka. Swój debiut zaliczyła w filmie Witamy w Monster High. Na początku poznajemy ją w jej materialnej formie, ukrywającą się wśród normalsów pod pseudonimem Tash.

Osobowość

Ari to dziewczyna bardzo przyjazna i towarzyska. Lubi ploteczki.

Wygląd

Ari jest dziewczyną o półprzezroczystej, białej skórze, fioletowych oczach i długich, falowanych, różowych włosach. Jej brwi są w tym samym kolorze.

Klasyczny potwór

Ducszek

Duch to dusza człowieka po śmierci. Często uważany jest za półprzezroczystą postać,  coraz rzadziej za pojękującą i ubraną w białą szatę. Mówi się, że duch to dusza, która nie znalazła spokoju po śmierci lub jej zwłoki były zbezczeszczone.

Zdolności

  • Przenikalność - Ari jak każdy duch potrafi przenikać przez różne przedmioty oraz przez podłogę czy ściany.
  • Lewitacja - Ari potrafi latać i unosić się w powietrzu.
  • Nieśmiertelność - Ari jako duch jest nieśmiertelna.
  • Materializacja - Ari potrafi przyjąć materialną postać, jednak na niezbyt długo. Może wrócić do swojej postaci ducha w najmniej oczekiwanym momencie.

Umiejętności

  • Śpiew - Ari jest piosenkarką. Najczęściej występuje śpiewając ballady lub piosenki popowe.

Relacje

Rodzina

Ari jest córką duchów.

Przyjaciele

Przyjaciółmi Ari są Deuce Gorgon, Cleo de Nile, Frankie Stein, Draculaura, Ghoulia Yelps i Catty Noir.

Miłość

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak

Ari ze względu na swoją muzyczną karierę nie posiada zwierzaka, ale ma nadzieję, że to się zmieni.

Meta Timeline

Ciekawoskti

  • Imię postaci może być nawiązaniem do słowa "aria" .
  • Haunt to po angielsku "nawiedzać".
Postacie z serii Monster High