FANDOM

Crest.png
Crest.png

 Ari Hauntington • Galeria 
Ari Hauntington
Ari Skullette.jpg
Ari MHFODS art.png
Wiek: 15 lat
Moja BUU-unikalna cecha: Gram! Używam muzyki, aby zainspirować potwory do bycia sobą! Jest jeszcze lepiej gdy dodatkowo sprawiam, że chce im się tańczyć!
Zabójczy Styl: Artystyczna rockmanka. Gdy śpiewam popowe ballady będąc w świetle reflektorów lubię mieć na sobie lekkie, przewiewne, a zarazem modne i stylowe ubrania, które tańczą razem ze mną.
Ulubione zajęcie: Jestem popową piosenkarką. To nie tylko moje zajęcie. To moja kwintesencja.
Zwierzak: Często podróżuję, więc nie mam żadnego zwierzaka. Ale kiedyś to się zmieni, bo własne zwierzę zawsze jest twoim największym fanem i sprawia, że czujesz się mniej niewidzialna.
Najbardziej irytująca rzecz: Trolle. Nie te potworowate stwory, a ci zamieszczające nieprzyjemne komentarze pod moimi filmikami, które zamieszczam w internecie.
Upiorna wada: Umiem robić się materialna, ale nie na długo. Gdy próbuję wmieszać się w tłum normalsów zawsze istnieje ryzyko, że nagle zostanę zdemaskowana.
Ulubione jedzenie: Żelatyna. Jest trochę przezroczysta i półpłynna, więc to świetny deser dla duchów.
Przyjaciele: Deuce Gorgon, Cleo de Nile, Frankie Stein, Draculaura, Ghoulia Yelps i Catty Noir
Dolldiaryicon.jpg

Ari Hauntington – córka duchów i sławna piosenkarką. Swój debiut zaliczyła w filmie Witamy w Monster High. Na początku poznajemy ją w jej materialnej formie, ukrywającą się wśród normalsów pod pseudonimem Tash.

Osobowość Edytuj

Ari to dziewczyna bardzo przyjazna i towarzyska. Lubi ploteczki.

Wygląd Edytuj

Ari jest dziewczyną o półprzezroczystej, białej skórze, fioletowych oczach i długich, falowanych, różowych włosach. Jej brwi są w tym samym kolorze.

Klasyczny potwór Edytuj

Ducszek.jpg

Duch to dusza człowieka po śmierci. Często uważany jest za półprzezroczystą postać,  coraz rzadziej za pojękującą i ubraną w białą szatę. Mówi się, że duch to dusza, która nie znalazła spokoju po śmierci lub jej zwłoki były zbezczeszczone.

ZdolnościEdytuj

  • Przenikalność - Ari jak każdy duch potrafi przenikać przez różne przedmioty oraz przez podłogę czy ściany.
  • Lewitacja - Ari potrafi latać i unosić się w powietrzu.
  • Nieśmiertelność - Ari jako duch jest nieśmiertelna.
  • Materializacja - Ari potrafi przyjąć materialną postać, jednak na niezbyt długo. Może wrócić do swojej postaci ducha w najmniej oczekiwanym momencie.

UmiejętnościEdytuj

  • Śpiew - Ari jest piosenkarką. Najczęściej występuje śpiewając ballady lub piosenki popowe.

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Ari jest córką duchów.

Przyjaciele Edytuj

Przyjaciółmi Ari są Deuce Gorgon, Cleo de Nile, Frankie Stein, Draculaura, Ghoulia Yelps i Catty Noir.

Miłość Edytuj

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane.

Zwierzak Edytuj

Ari ze względu na swoją muzyczną karierę nie posiada zwierzaka, ale ma nadzieję, że to się zmieni.

Lalki Edytuj

Welcome To Monster High Edytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Ari są rozpuszczone i sięgają do ud. Na głowie ma srebrną opaskę z łańcuchów. Na szyi ma założony srebrny łańcuszek z różowym naszyjnikiem. Ubrana jest w różowo-fioletowo-białą sukienkę. Rękawy są zrobione z różowej siateczki. Reszta sukienki jest w odcieniach fioletu i bieli. Widoczne są na niej wzory srebrnych łańcuchów i kwiatów. Wokół talii założone ma srebrne paski. Są one ozdobione nutami i kluczem wiolinowym. W ręce trzyma srebrny mikrofon z kawałkiem łańcucha. Buty są niebieskie, na koturnie, sięgające łydek, z motywami frędzli i łańcuchów. Lalka jest interaktywna - potrafi śpiewać i dostosowuje głośność w zależności od bliskości osoby.

First Day of SchoolEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art

W tej serii włosy Ari są purpurowe, falowane i sięgają talii. Co więcej ma zawiązane dwa małe warkoczyki, które zbierają jej włosy do tyłu. Na ręce ma czerwoną bransoletkę. Lalka ubrana jest we wrzosową sukienkę w różowe kwadraty, srebrne łańcuchy oraz czarne pięciolinie z nutami, z doszytą na dole falbanką z czarnej siateczki. U góry doszyta jest niebieska falbanka w czarne wzory układające się w kształt klawiszy fortepianu. Wokół talii ma zapięty srebrny pasek z nutami, łańcuchami i dwoma puklami frędzli. Torebka jest czerwona, ozdobiona frędzlami i łańcuchami. Buty lalki to czerwone botki z puklem frędzli.

Lalki niskobudżetowe Edytuj

  • Lalka
  • Linia: 'Popstar Fang Ghouls'
  • Wydanie: czerwiec 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DNX67

W tej serii włosy Ari są rozpuszczone, pofalowane i sięgają do łopatek. Lalka ubrana jest w różową sukienkę bez rękawków, w niebiesko-czerwono-srebrne wzory łańcuchów, które gdzieniegdzie układają się w kwiaty. Górna część sukienki jest zrobiona z różowej siateczki. Wokół talii założone ma srebrne paski. Są one ozdobione nutami i kluczem wiolinowym. Buty są niebieskie, na koturnie, sięgające łydek, z motywami frędzli i łańcuchów. 

  • Lalka

Włosy Ari są lekko pofalowane i sięgają talii. Na głowie ma fioletowy kapelusz z łańcuchami. Na rękach ma różową i fioletową bransoletkę z łańcuchami. Lalka ubrana jest we wrzosową sukienkę w białe, czarne i różowe wzory pięciolinii z nutami, łańcuchów, kluczy wiolinowych oraz klawiszy keyboard'u. Jej buty to różowe kozaki na podwyższeniu sięgające łydek. Do lalki dołączono fioletowy stołek oraz różowy keyboard na srebrnych nogach i z fioletowym mikrofonem. Po dotknięciu klawiszy wydaje dźwięki.

  • Lalka
  • Linia: 'Lalki niskobudżetowe'
  • Wydanie: 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DXX93

Włosy Ari są proste i sięgają nieco poniżej talii. Na głowie ma różową opaskę z ozdobą w kształcie tortu z fioletowym lukrem. Lalka ubrana jest w różowo-fioletową sukienkę-łódkę wykończoną fioletową falbanką u dołu i różową tasiemką u góry, we wzory łańcuchów, lizaków, tortów i kawałków ciast. Jej buty są różowe, zapinane na kostce, z kokardką z tyłu, wytłoczoną kratą, z obcasem w kształcie ciągnącej się gumy.

ElectrifiedEdytuj

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Electrified'
  • Wydanie: wiosna 2017
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: DVH68

Włosy Ari są karbowane i sięgają bioder. Grzywka została pofarbowana na niebiesko i jest zaczesana na bok. Na głowie ma różową opaskę z łańcucha z ozdobą w kształcie klucza wiolinowego. Lalka ubrana jest w granatową sukienkę z krótkimi rękawkami w niebieskie, żółte, różowe i fioletowe wzory pasków, łańcuchów i nut. Na dole wykończona jest niebieską falbanką ze sztucznego materiału. Wokół talii ma zapięty różowy pasek z motywem klawiszy fortepianu i z łańcuchami. Jej buty są różowe, na koturnie i sięgają łydki.

Meta Timeline Edytuj

CiekawosktiEdytuj

  • Imię postaci może być nawiązaniem do słowa "aria" .
  • Haunt to po angielsku "nawiedzać".
Postacie z serii Monster High

Więcej z Fandomu

Losowa wiki