Fandom

Monster High Wiki

Archer

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Archer.png

Archer - Jest nowym uczniem Straszyceum oraz centaurem. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Zatrzymać czas", jako postać w tle. Znaczącą rolę odgrywa dopiero w odcinku "Brykający amant".

OsobowośćEdytuj

Zawsze myśli o niebieskich migdałach i nie zwraca uwagi na osoby wokół. Kiedy jednak widzi Koszmara, jest niezwykle uradowany.

Klasyczny wyglądEdytuj

Chłopak ma półdługie, jasnoblond włosy z grzywką lekko przysłaniającą jego lewe oko. Jego oczy są koloru niebieskiego, a skóra fioletowawego. Nosi niebieski tank top i szarą frotkę na prawej ręce. Ma dobrze zbudowane ciało. Dolna część jego postury to ciało konia, o beżowym futrze i śnieżnobiałym ogonie.

Klasyczny potwórEdytuj

1188 coursersaccord.jpg
Centaur - Stworzenia pochodzące z mitologi greckiej. Byli to, w połowie ludzie, w połowie konie (Górna część ciała była ludzka, dolna zaś końska). Tworzyły prymitywne plemiona, miały dzikie obyczaje, a także purytańskie zachowania. Spożywały surowe mięso zwierząt i często się opijały.

Do najsławniejszych centaurów należą m.in. Chiron, który, w przeciwieństwie do innych przedstawicieli swojej rasy, cechował się niezwykłą mądrością. Aby uczcić jego postawę, nazwano na jego cześć gwiazdozbiór (Gwiazdozbiór Centaura), a także uznano go za jeden ze znaków zodiaku (Strzelec).

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Archer jest synem centaurów.

MiłośćEdytuj

Chłopak wzbudza zainteresowanie wśród wszystkich uczennic Straszyceum . Szczególną uwagę na niego zwracają jednak Toralei i Operetta. Chłopak zakochany jest w Koszmarze.

LalkiEdytuj

Do tej pory nie została wyprodukowana jego lalka.

Meta timelineEdytuj

Brak jakichkolwiek oficjanych informacji na temat Archera.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię oznacza "łucznik".
  • Najprawdpodobniej uwielbia jabłka, na co wskazuje fakt, iż miał ich wielki koszyk.
  • Prawdopodobnie są parą z Koszmarem .

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki