Fandom

Monster High Wiki

Akcesoria/2015

< Akcesoria

745stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Akcesoria • 2010 • 2011 • 2012 • 2013 • 2014 • 2015 • 2016 

AkcesoriaEdytuj

Creepateria Edytuj

  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: CBX75
  • Numer modelu: CBX75

Reedycja wydanego przed kilkoma miesiącami zestawu z serii Creepateria. Tym razem, dołączono do niego dwie lalki - Howleen Wolf i Cleo de Nile.

Floatation StationEdytuj

  • Linia: 'Boo York, Boo York'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHW58
  • Numer modelu: CHW58

W skład zestawu akcesoriów wchodzi półokrągła, czarna scena w wysokim stojakiem. Uwieńczony jest on fioletową, półprzeźroczystą kulą, wykonaną z kryształów. Utrzymuje się ona na srebrnym szpicu z małymi skrzydłami.

Circus ScaregroundsEdytuj

  • Linia: 'Freak du Chic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: CHY01
  • Numer modelu: CHW68

W skład zestawu akcesoriów wchodzi scena z czarnymi prętami i plakatem Rochelle, uwieńczona balonami i białym cyrkowym namiotem. Po jej lewej stronie znajduje się fotograficzna podobizna Manny'ego Taura z otworem na głowę do robienia zdjęć. Obok umieszczono czarną huśtawkę na białej rampie z balonami. Obie części połączone są czerwoną liną akrobatyczną. Do zestawu dołączono czerwone, krzywe lustro oraz zestaw masek.

Deadluxe High SchoolEdytuj

  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Zestaw jest zmodyfikowaną wersją Straszyceum. Szkoła ma parter i jedno piętro. Na parterze znajdują się drzwi wejściowe, korytarz z dwoma czarnymi głośnikami, w którym stoi sofa, stolik oraz dwie szafki szkolne, schody na wyższe piętro oraz pomieszczenie z drewnianymi ławkami i stołem. Na piętrze jest sala do nauki wyposażona w dwa krzesła, stół oraz tablicę, pomieszczenie, w którym znajduje się powieszony na suficie fotel, gabinet dyrektorki z mównicą, łazienka oraz balkon umieszczony pod wieżą zegarową.

CiekawostkiEdytuj

  • W ramach linii 'Haunted' miał zostać wyprodukowany playset z lalką Spectry, jednak lalka została wyprodukowana osobno a playset z nieznanych przyczyn nigdy nie powstał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki