FANDOM

Crest.png
Crest.png

 Akcesoria • 2010 • 2011 • 2012 • 2013 • 2014 • 2015 • 2016 

Akcesoria

Student Lounge

  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: BJR19
  • Numer modelu: BJR20

W skład zestawu wchodzi różowy automat w kształcie trumny. Znajdują się w nim fioletowe półki oraz liczne przekąski. Obok niego widnieje szary stół do piłkarzyków z zielonymi i różowymi bierkami. Całość utrzymuje się na czarnych nóżkach. W zestawie znajduje się również fioletowa kanapa, zielony laptop oraz fioletowy tablet.

Creepateria

  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: BJR19
  • Numer modelu: BJR21

W skład zestawu wchodzi czarny stolik barowy, wyposażony w brązową gilotynę ze srebrnym ostrzem. Przytwierdzona została również do niego srebrna półeczka, a znajduje się na nim różowa tacka oraz kilka potraw na kolorowych talerzykach. W zestawie znajduje się również różowy stolik na czarnych nóżkach, dwa krzesełka w podobnej kolorystyce oraz błękitny automat z napojami.

Creepateria jest uzupełnieniem serii o tym samym tytule.

Draculocker

  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: BGT61
  • Numer modelu: BGT61

W skład zestawu wchodzi czarna szafa w kształcie trumny. Jej lewe skrzydło wyposażone jest w liczne półki i szufladki, na których widnieje kilka akcesoriów. Przeciwne skrzydło jest natomiast szafą ze srebrnymi wieszakami ze specjalnie wydzielonym miejscem na buty i torby.

Do zestawu została dołączona lalka Draculaury.

Katakumby

  • Wydanie: sierpień 2014
  • Numer asortymentu: BJR18
  • Numer modelu: BJR18

Zestaw stanowi znane z serialu katakumby. Znajdują się w nim trzy poziomy. Na najniższym widnieją dwa szare fotele oraz czarna barierka. Niżej można zauważyć czarną kanapę z różowym obiciem oraz obrotową figurę gargulca, za którym może się skryć lalka. Na najniższym piętrze znajduje się dywan, będący jednocześnie obrotowym basenem, złoty świecznik, czarny stolik, pufa tego samego koloru oraz fioletowe podium. Wszystkie poziomy połączone są szarymi schodami i windami.

Stacja ładująca

  • Wydanie: wrzesień 2014
  • Numer asortymentu: BJR46
  • Numer modelu: BJR46

Zestaw stanowi szarą stację ładującą w kształcie trumny. Ozdobiona jest ona niebieskimi obramowaniami. Wyposażona jest ona w dwa wrota, których końce pomalowane są na różowy kolor. Na jej szczycie znajdują się półprzeźroczyste różowe spirale, uformowane na kształt serc. Całość utrzymuje się na czarnej podstawce, do której przytwierdzono dwie żółte, plastikowe błyskawice.

W zestawie znajduje się również lalka Frankie Stein.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki