FANDOM

Crest.png
Crest.png

 Akcesoria • 2010 • 2011 • 2012 • 2013 • 2014 • 2015 • 2016 
Łóżko Clawdeen.jpg

Akcesoria

Hydrostacja Lagoony

  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: V7963

Hydrostacja Lagoony (ang. Hydration Station) przypomina probówkę. Jest ona obramowana czarnymi pasami. U góry widnieje srebrne pokrętło. Drzwi "łóżka" są koloru niebieskiego. Ozdobione są wyrzeźbionymi bąbelkami. Znajdują się na nich trzy półki zrobione z bąbelków. Na najwyższej jest posłanie Neptuny, na drugiej jest miejsce na różne żele i balsamy. Jeden jest poskręcany i różowy, drugi – niebieski. Trzeci ma kształt różowej muszli. Na ostatniej półce znajduje się miejsce na dziennik Lagoony. Po zamknięciu drzwiczek i zakręceniu pokrętłem na szczycie hydrostacji zachodzi bardzo ciekawe zjawisko. Posiadaczowi lalki wydaje się, że w środku znajduje się bulgocząca woda.

Łóżko Clawdeen

  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: czerwiec 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Oznaczenie modelu: W2577

Łóżko Clawdeen (ang. Room to Howl) jest dwupiętrowe. Wyposażone jest ono w dwa wyjmowane materace w kształcie kołyski. Są one fioletowe i ozdobione złotymi obramowaniami. Wyłożone są one brązowym materiałem. W każdym znajduje się jedna żółta kołdra w „panterkę”. Do dostania się do wyższego materacu służą dwie złote drabiny, umieszczone po obu stronach łóżka. Przy niższej kołysce znajduje się złote rzeźbienie oraz czarno-złote lusterko. Można je zakryć fioletową firaną, przewiązaną różową wstążką. Oprócz tego, spod górnego materacu zwisają liliowe sznury koralików. Do pudełka dołączona jest czarna lodówka ze złotym wnętrzem.

Freaky Fab Showcase

  • Wydanie: wrzesień 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: 12561

Freaky Fab Showcase jest przeznaczony do interakcji z lalkami i dzięki wymiennym tłom może reprezentować różne miejsca z Monster High. Stanowi je różowa skrzynka w kształcie trumny, która może maksymalnie zmieścić trzy lub cztery lalki.

Toaletka Cleo

  • Wydanie: grudzień 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: W9119

W skład zestawu wchodzi złota toaletka Jest ona bogato zdobiona wokoło lustra, między innymi motywami czarnych ptasich piór oraz półprzeźroczystych błękitnych szkieł. Przedmiot zawiera także jedną szufladę, na której wygrawerowano czarne hieroglify. Nogi toaletki są w kształcie bóstw. Do zestawu dołączone zostało złote krzesło z bogato zdobionym oparciem i niebieską poduszką oraz złota podobizna Sfinksa, koci amulet, czarna kosmetyczka, cienie do powiek w trójkątnym opakowaniu oraz pędzelek.

Roadster

  • Linia: 'Sweet 1600'
  • Wydanie: grudzień 2011
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: X0592

Roadster prawdopodobnie jest jednym z modeli Roll's Royca. Auto jest czarne i ozdobione różowymi elementami. Długa maska samochodu ozdobiona jest wyrzeźbionymi pajęczynami i różowym pasem zakończonym sercem. Pod nią znajduje się zderzak z różowymi kratkami, i różowym znaczkiem pojazdu – skrzydlatym gargulcem. Reflektory Roadstera są koloru malinowego. Widnieje na nich pajęczy wzorek. Boki auta również przyozdobione są takimi wzorami, a także różowym pasem. Tył pojazdu zdobią spiczaste, różowe światła. Szyba samochodu jest różowa i prześwitująca. Utrzymują ją rzeźbienia przypominające skrzydła nietoperza. Do czarnej deski rozdzielczej przymocowana jest różowa kierownica. Za nią, znajdują się dwa różowe fotele ozdobione sercami ze skrzydłami nietoperza. Koła auta są koloru czarnego.

Roadster został wydany ponownie w 2012 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki