Fandom

Monster High Wiki

Akcesoria/2010

< Akcesoria

743strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Crest.png
Crest.png

 Akcesoria • 2010 • 2011 • 2012 • 2013 • 2014 • 2015 • 2016 
Frankie DT bed.jpg

Pierwsze lalki z serii Monster High zostały wydane w lipcu 2010 roku, a pierwsze akcesoria dla nich - pięć miesięcy później, w grudniu. W tym czasie zostało wydane łóżko Frankie Stein oraz Draculaury.

Akcesoria

Łóżko Frankie

  • Łóżko
  • Lustro
  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: grudzień 2010
  • Numer asortymentu: V2953
  • Oznaczenie modelu: V2953

Łóżko Frankie jest koloru srebrnego. Wygląda jak stół laboratoryjny. Jest na nim położona biała poduszka z różowymi obramowaniami. Pod nią widnieją czarne uchwyty na śruby Frankie. Prawdopodobnie służą do ładowania baterii dziewczyny. Pod nimi znajduje się koc w granatowo-niebiesko-różową kratę. Łóżko może przyjmować różne pozycje. Nawet pionowe. Dzieje się tak dzięki niebieskim uchwytom po bokach. Przymocowane są do nich dwie różowe śruby. Lewa wyposażona jest w srebrną korbę. Czarny zagłówek łóżka jest jednocześnie szafką. Ma on kształt błyskawic. Na jego szczycie znajdują się dwie różowe kulki. Po drugiej stronie łóżka znajduje się mały telewizorek w czarno-niebieskiej obudowie. Do lewego uchwytu przymocowana jest mała, czarna skrzyneczka. Jest to posłanie Watzita. Prawy uchwyt zdobi niebieska skrzyneczka. Jest to kosmetyczka Frankie. Wystaje z niej duża, niebieska szczotka, ozdobiona różową błyskawicą na rączce. Po drugiej stronie łóżka znajduje się wielkie lustro wielkości lalki. Wyposażone jest ono w wiele akcesoriów - zszywacz, igły, nici, nożyczki, sok, pamiętnik i długopis.

Łóżko Draculaury

  • Linia: 'Dead Tired'
  • Wydanie: grudzień 2010
  • Numer asortymentu: T8006
  • Oznaczenie modelu: T8006

Czarne łóżko Draculaury jest w kształcie trumny. Jej wieko ozdobione jest różowymi elementami. Łóżko otwiera się na dwa sposoby. Dzięki otwarciu wieka uzyskujemy dostęp do szkatułki na biżuterię dziewczyny. Po wyciągnięciu jednej części trumny z drugiej widzimy miejsce do spania. Jest one wyłożone różowym materiałem Znajduję się w nim różowa poduszka w kształcie nerki, mały, różowy telewizor plazmowy, biała firanka związana różową wstążką oraz biała kołdra w różową kratę. Obie części łózka utrzymują cztery różowe kolumny. Po jego obu stronach znajdują się różowe uchwyty. Do trumny dołączona jest biała taca z różowym kubkiem kawy, dziennik Draculaury oraz różowy kubek i przezroczysty dzban na wodę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki