Fandom

Monster High Wiki

Aery Evenfall

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Aery Evenfall
Postacie
Aery Evenfall.jpg
Ulubione zajęcie: Lubię słuchać o nadziejach, marzeniach, a nawet o lękach moich przyjaciół. Staram się dawać im dobre rady, ale wiem, że czasami po prostu chcą się komuś wygadać.
Zabójczy Styl: Lubię nazywać mój styl gotycko-mistycznym: fiolety i czernie w połączeniu z płomieniami, kośćmi i gwiezdnymi motywami.
Najbardziej irytująca rzecz: Kiedy upiory oskarżają mnie o podsłuchiwanie ich rozmów, ponieważ czasami znam ich tajemnice.
Upiorna wada: Mam wyjątkowy talent, dzięki któremu wiem, co myślą inni, zanim jeszcze to powiedzą. Nie nazwałabym tego wadą, a raczej darem.
Przyjaciele: Bay Tidechaser, Frets Quartzmane i Pyxis Prepstockings

Aery Evenfall - Monstaur, będący połączeniem szkieletu i koszmaru.

Osobowość

Osobowość Aery nie jest jeszcze znana.

Wygląd

Aery jest dziewczyną o długich, falowanych włosach. Prawa część jest w kolorze jasnofioletowym a lewa - czarnym. Na głowie ma dwa skręcone rogi. Jej oczy są niebieskie a brwi fioletowe. Skóra jest koloru fioletowego. Z pleców wystaje para białych, kościanych skrzydeł. Ogon jest tego samego koloru co skóra. Na nogach widnieją srebrne wzory przedstawiające konstelacje.

Klasyczny potwór

Monstaur.jpg

Monstaur - hybryda koszmaru nocnego i potwora. Powstają one, kiedy zwykły koszmar zostaje schwytany podczas zderzenia snów. Koszmar przybiera wtedy cechy fizyczne potwora, w którego śnie został złapany.

Szkielet jest typem potwora, który rzekomo jest fizycznie umarły. Upiory te, pojawiają się często w filmach fantasy, horrorach i fikcji gotyckiej, jak również i w mitologii. Najczęściej przedstawiane są one jako kości, uformowane w kształt ludzkiego ciała, a rzadziej - w inną istotę ziemską.

Animowane szkielety ludzkie, zostały wykorzystane jako personifikacja śmierci w kulturze Zachodu od czasów średniowiecza. Kostucha, często jest przedstawiana jako zakapturzony kościotrup, trzymający w dłoni kosę, lub w niektórych przypadkach – klepsydrę. Tak przynajmniej opisywał ją Hans Holbein młodszy w swych dziełach. Śmierć jest również ukazywana, jako jeden z biblijnych Jeźdźców Apokalipsy. W tej wersji, przedstawia się ją jako szkielet galopujący na koniu.

Figurki i fotografie szkieletów, wykonujących codzienne czynności, są powszechne w Meksyku na Dniu Zmarłych, gdzie czaszki symbolizują życie i ich znane okoliczności.

Relacje

Rodzina

Aery jest Monstaurem, będącym fuzją koszmaru i szkieletu.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Aery są Bay Tidechaser, Frets Quartzmane oraz Pyxis Prepstockings.

Miłość

Relacje miłosne Aery nie są znane.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Aery posiada zwierzaka.

Lalki

Fright-Mares

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fright-Mares'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: DGD12
  • Numer modelu: DGD18

Aery ubrana jest w niebieski top w różowe wzory płomieni, które po środku układają się w kształt serca. Jej pas jest biały, zrobiony z kości. Ochraniacze na nogach są różowe, wiązane na przodzie. Imitują one płomienie.

Meta timeline

  • 1 stycznia 2015: Zdjęcie pierwszej lalki Aery zostało pokazane w internecie.
  • 20 stycznia 2015: Wnioski Mattela o zastrzeżenie znaków towarowych dla Aery Evenfall.
  • 14 lutego 2015: Lalka Aery zostaje oficjalnie pokazana na New York Toy Fair.
  • 25 czerwca 2015: Oficjalny art Aery zostaje ujawniony.
  • 25 czerwca 2015: Profil Aery zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Monster High.
  • lipiec 2015: Pierwsza lalka Aery zostaje wydana w ramach serii Fright-Mares.

Galeria

Postacie z serii Monster High

Więcej w Fandom

Losowa wiki