FANDOM

Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.
Assortment logo - 13 Wishes.jpg

13 Wishes – linia lalek Monster High. W niej, postaciom spełniają się życzenia. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w maju 2013 roku. Były to Lagoona Blue, Howleen Wolf oraz dwie nowe postacie - Gigi Grant oraz Twyla. Kolejno w czerwcu i lipcu wydano akcesoria do linii, w skład których wchodziła także lalka Cleo de Nile i Spectry Vondergeist.

Lalki

Lagoona Blue

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: '13 Wishes'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: Y7707
  • Numer modelu: BBV48

W tej serii, Lagoona ma soczyste, żółte włosy, związane w kitkę, z której jeden kosmyk upleciony jest w warkocz. Prosta grzywka dziewczyny ozdobiona jest błękitnymi pasemkami. Na głowie lalki znajdują się zielone gogle pływackie. Uszy Lagoony przebite są różowymi kolczykami w kształcie ryby. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę w różowo-malinową kratkę. Ma ona tylko prawy rękaw, który jest niebieski i wykończony czarnym pasem. Do ubranka przytwierdzona jest również błękitna siateczka, która rozpoczyna się mniej więcej na wysokości płuc, a kończy przy udach, razem z poszarpanym końcem sukienki. Na szyi Lagoony widnieje zielony naszyjnik z wisiorkiem w kształcie muszelki, a na jej nadgarstku – bransoletka z wisiorkiem-żółwiem w tym samym kolorze. Buty lalki to seledynowe japonki na koturnie z kanarkowymi paskami. Do dziewczyny dołączona jest przeźroczysta, lekko fioletowa torebka, w której znajduje się zwierzak Lagoony – rybka Neptuna, która została przemalowana na fioletowo.

Howleen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: '13 Wishes'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: Y7707
  • Numer modelu: Y7710

W tej serii Howleen ma długie, sięgające bioder różowe włosy z grzywką. Na głowie dziewczyny widnieje czarny wełniany beret. Lalka ubrana jest w długą, czarną sukienkę, ozdobioną kanarkowymi, ukośnymi paskami oraz niebieskimi i różowymi śladami psich łap. Ubranko przepasane jest niebieskim paskiem ze złotymi ćwiekami. Na sukience widnieje czarna skórzana kurtka. Howleen ubrana jest również w różowe kabaretki oraz czarne kozaki. Na lewej dłoni dziewczyny, znajduje się czarna, siatkowa rękawiczka. Na prawym nadgarstku zaś, widnieją dwie fioletowe i jedna czarna bransoletka. Do lalki dołączona jest złota torebka z błękitnymi elementami oraz zwierzak dziewczyny – Cushion, którego kolce przefarbowane jest na różowo.

Gigi Grant

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: '13 Wishes'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: Y7707
  • Numer modelu: Y7709

W tej serii Gigi ma włosy związane w wysoką kitę. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami. Gigi ubrana jest w niebiesko-różowy stanik. Widnieje na nim bolerko w tych samych kolorach. Oprócz tego, jest ono obszyte czarno-złotą tasiemką. Spodnie lalki są czarne. Rozpoczynają się przy żebrach rzekomych dziewczyny. Ich nogawki są bufiaste, a także ozdobione złotymi zawijasami. Buty Gigi są różowe, na koturnie, i ze złotymi zawijasami, które je utrzymują. Na prawym nadgarstku dziewczyny widnieje złota, rzeźbiona bransoleta. Do pudełka dołączona jest złota, bogato rzeźbiona lampa na czterech nóżkach, która pełni również funkcję torebki, zwierzak dziewczyny – Sultan Sting, jej szczotka i pamiętnik.

Twyla

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: '13 Wishes'
  • Wydanie: maj 2013
  • Numer asortymentu: Y7707
  • Numer modelu: Y7708

W tej serii Twyla ubrana jest w granatową koszulę, zakładaną przez głowę. Ozdobiona jest ona czarnym kołnierzem oraz pionowymi paskami tego samego koloru. Na ubraniu można również zauważyć gdzieniegdzie czarne kropki. W skład garderoby dziewczyny wchodzi także dwuwarstwowa spódniczka. Pierwsza jest czarna, w białe szlaczki, zakończona fioletową falbanką. Druga warstwa jest dokładnie taka sama. Na prawym nadgarstku Twyli widnieje błękitna bransoletka z wisiorkiem w kształcie klucza. Buty lalki to granatowe półbuty. Mają oną czarną podeszwę i białe sznurówki. Do pudełka dołączona jest granatowa torebka na czarnej rączce i ozdobiona białymi malunkami, pamiętnik dziewczyny, jej królik - Dustin oraz jej szczotka.

Ekskluzywne lalki

Cleo de Nile

  • Lalka
  • Linia: '13 Wishes'
  • Wydanie: czerwiec 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7716

W tej serii grzywka Cleo ozdobiona jest turkusowymi pasemkami. Dziewczyna ma spięte włosy złotą, okrągłą spinką z kolcami. Uszy lalki przebite są długimi, złotymi kolczykami. Cleo ubrana jest w jednoczęściowy kostium kąpielowy, wiązany na szyi złotym sznurkiem. Ozdobiony jest on czarnymi, różowymi i niebieskimi paskami. Talia dziewczyny przewiązana jest niebieskim pareo w czarne paski. Buty lalki są złote i na obcasie. Ponadto, wiązane są na kostce.

Spectra Vondergeist

  • Lalka
  • Linia: '13 Wishes'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7720

W tej serii Spectra ma jasnofioletowe, lekko pofalowane włosy. Na głowie dziewczyny znajdują się złote słuchawki. Lalka ubrana jest w fioletową, zwiewną tunikę z długimi rękawami. Przepasana jest ona złotym, bogato rzeźbionym paskiem. Buty lalki również są złote i na wysokim obcasie. Wiązane są one na rzemykach.

Akcesoria

Oaza

  • Linia: '13 Wishes'
  • Wydanie: czerwiec 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7716

W pudełku znajduje się czarne jacuzzi, z którego unoszą się bąbelki. Stoi na nim złota taca z fioletowym napojem w złotym kubku, różowy wazon z kwiatami tego samego koloru oraz złoty pucharek z różowymi lodami. Z tyłu przedmiotu wybiegają dwie palmy o złotej korze i turkusowych liściach. W zestawie znajdują się również dwa, bogato zdobione złote leżaki, niebieska podpórka na nogi z czarnymi nóżkami oraz różowo-niebieski parasol na dwóch czarnych, bogato zdobionych nogach. Na jego czubku widnieje złota figurka dżina.

Sala dyskotekowa

  • Linia: '13 Wishes'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: Y7720

Przed rozłożeniem, sala dyskotekowa jest pudełkiem z logiem Monster High. Po rozłożeniu, ściany zamieniają się w bogato zdobione czarne i różowe parawany. Na największej z nich przedstawione są podobizny tańczących potworów. Zwisają z niej również złote lampy, przypominające nieco nietoperze. U jej dołu znajduje się błękitny parkiet. Na jednym różowym parawanie znajduje się miejsce do siedzenia, a na drugim - stojak na soki. W pudełku znajduje się również złote krzesło barowe, dwa różowe głośniki oraz złote podium didżeja, utrzymywane na dwóch nogach oraz z czarnym monitorkiem i dwoma złotymi adapterami.

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki