FANDOM

Ten artykuł dotyczy linii lalek, zobacz też inne strony o tym tytule.
Assortment logo - Haunt The Casbah.png

13 Wishes: Haunt the Casbah - linia lalek Monster High. Postacie, które w niej występują, wybierają się na imprezę w arabskim stylu. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w czerwcu 2013. Były to Frankie Stein, Clawdeen Wolf i Draculaura. W sierpniu tego samego roku, seria została poszerzona o ekskluzywną lalkę Abbey Bominable.

Lalki

Frankie Stein

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: '13 Wishes: Haunt the Casbah'
  • Wydanie: czerwiec 2013
  • Numer asortymentu: Y7702
  • Numer modelu: Y7704

W tej serii włosy Frankie są w szare i niebieskie pasemka oraz ozdobione złotymi nićmi. Grzywka dziewczyny jest prosta. Na głowie lalki znajduje się złota opaska, na której znajduje się kilka śrub tego samego koloru. Frankie ubrana jest w srebrno-czarno-niebieską sukienkę. Utrzymuje się ona na niebieskim i czarnym sznurku wiązanym na szyi. Ubranko ozdobione jest złotą, futurystyczną broszką pokaźnych rozmiarów. Przypomina ona pioruny. Z dołu ubranka wystaje czarna siateczka. Z tyłu zaś, wystaje druga część sukienki. Z wierzchu jest ona niebieska, ozdobiona czarną siateczką, a pod spodem – błękitna, w złote szlaczki. Buty Frankie to czarne sandałki na koturnie ze złotą podeszwą i z niebieskimi, przeźroczystymi rzemykami. Na obu rękach dziewczyny znajdują się złote bransolety w kształcie śrubek. Do pudełka dołączona jest niebieska lampa dżina.

Clawdeen Wolf

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia:' '13 Wishes: Haunt the Casbah'
  • Wydanie: czerwiec 2013
  • Numer asortymentu: Y7702
  • Numer modelu: Y7705

W tej serii włosy Clawdeen są lekko pokręcone, ozdobione złotymi nićmi i fioletowymi pasemkami. Jeden kosmyk, upleciony jest w warkocz, a ponadto - pomalowany na fioletowo. Na głowie lalki znajduje się złota opaska, z której wystaje kilka sznurków tego samego koloru. Clawdeen ubrana jest w czarną sukienkę, która utrzymuje się na złotym sznurku obwiązanym wokół szyi i białej siateczce. Ubranko ozdobione jest złotymi księżycami i gwiazdkami. Całość, przepasana jest złotym pasem z wielką klamrą, z którego wystaje kolejna warstwa sukienki. Z wierzchu jest ona purpurowa, ozdobiona fioletowymi łatkami i złotymi ciapkami, a pod spodem – liliowa, w czarne plastry miodu. Buty Clawdeen to czarne sandałki na koturnie z fioletowymi, przeźroczystymi rzemykami. Na obu rękach dziewczyny znajdują się długie, złote bransolety. Do pudełka dołączona jest fioletowa lampa dżina.

Draculaura

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: '13 Wishes: Haunt the Casbah'
  • Wydanie: czerwiec 2013
  • Numer asortymentu: Y7702
  • Numer modelu: Y7703

W tej serii włosy Draculaury mają dużo fioletowych pasemek oraz złotych nici. Grzywka dziewczyny ścięta jest z każdego boku ku środkowi. Uszy Draculaury przebite są złotymi kolczykami. Na głowie lalki znajduje się ozdobna złota opaska. Draculaura ubrana jest w czarny gorset w różowe kropki, który ozdobiony jest dwoma różowymi tasiemkami na środku i złotymi nićmi pomiędzy nimi. Tasiemki są również ramiączkami sukienki. Ma ona dwie warstwy. Pierwsza jest czarna, przypomina skrzydła nietoperza. Druga zaś jest różowa. Obie części są wykrojone na przodzie. Buty Draculaury to sandałki na brązowym koturnie z różowymi, przeźroczystymi rzemykami w kształcie pajęczyny. Na obu rękach dziewczyny znajdują się rozłożyste, złote bransolety. Do pudełka dołączona jest różowa lampa dżina. W tej serii, serduszko pod okiem Draculaury jest złote.

Abbey Bominable

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: '13 Wishes: Haunt the Casbah'
  • Wydanie: sierpień 2013
  • Numer asortymentu: Y7702
  • Numer modelu: BBR94

W tej serii włosy Abbey są bardzo pokręcone. Na głowie dziewczyny znajdują się również dwa pasemka - jedno niebieskie, a drugie - różowe. Czoło lalki ozdobione jest złotą, bogato zdobioną tiarą. Abbey ubrana jest w czarną, błyszczącą sukienkę. Końce jej rękawów są postrzępione. Z tyłu ubranka wystaje szara, sięgająca kostek falbanka, wykonana z siateczki. Całość, przepasana jest złotym paskiem. Spod niego wystają dwa skrawki błękitnego materiału. Na obu nadgarstkach lalki widnieją złote bransolety. Buty Abbey to białe sandałki na złotym koturnie. Do lalki dołączona jest biała lampa dżina.

Ciekawostki

  • Nie jest wykluczone, że w ramach serii zostanie również wydana lalka Cleo de Nile, Ghoulii Yelps oraz Howleen Wolf, zważywszy na to, że stroje dziewcząt znalazły się w filmie "13 Życzeń".

Galeria

Rok 2010
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok Linie lalek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki