Fandom

Monster High Wiki

13 Życzeń

742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ten artykuł dotyczy filmu, zobacz też inne strony o tym tytule.
13 Życzeń
13 życzeń film.jpg
Sezon: Filmy Pełnometrażowe
Premiera: 8 października 2013
Poprzedni: Straszypodróż nie z tej ziemi
Następny: Strach, kamera, akcja!
Obejrzyj film

13 Życzeń (ang. 13 Wishes) – film pełnometrażowy, którego premiera odbyła się 8 października 2013.

Opis

W związku z inauguracją nowego roku szkolnego w Straszyceum młodsza siostra Clawdeen Wolf, Howleen, postanawia być jeszcze bardziej upiorna niż kiedykolwiek. Jej marzenia o zdobyciu popularności okazują się być całkowicie realne gdy wpada na dżina o imieniu Gigi Grant, który spełni nie tylko 3, ale aż 13 jej życzeń! Upiorki szybko uczą się żeby ostrożnie wybierać życzenia, ponieważ każde z nich ma swoją ciemną stronę! Po jednym z żądań odmieniony został nawet duch Monster High! Frankie Stein, Clawdeen Wolf, Draculaura i ich fantastycznie upiorne straszyciółki wyruszają w podróż w głąb magicznej latarni aby ocalić szkołę… a przy tym wszystkim emanują swoim zabójczym stylem na każdym kroku!

Postacie

Ciekawostki

Referencje

  • Przemiana Lagoony w potwora słodkowodnego nawiązuje do obrazu Narodziny Wenus.

Debiuty

Błędy

  • Po przemienieniu się, Lagoona mogła normalnie funkcjonować bez maski, mimo że Gill, jako potwór słodkowodny takową nosi.
  • Zaćmienie wg filmu zdarza się raz na 1000 lat. Draculaura nie wiedziała co to choć mając 1600 lat powinna je raz widzieć.
  • Gdy Draculaura robi makijaż Abbey nie ma odbicia jej ubrań w lustrze.
  • Howleen wypowiada życzenie, żeby być popularną lecz z nieznanych przyczyn to życzenie nie oddziałuje na Twylę i straszyciółki.
  • Howleen do momentu Zaćmienia Cieni wypowiedziała 12 życzeń. Mimo to Gigi mówi jej, że ma jeszcze 2.
  • Gdy pojawia się Wyczes przedstawia się jako Klaid zamiast Hyde.

Inne

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki